تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۶۱۳۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار سابق اهواز:
وابسته به هیچ حزب و گروهی نبودم
فرماندار سابق اهواز گفت: در تمام طول خدمتم به هیچ حزب و گروهی وابسته نبودم.

عبدالعزیز فدعمی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار اهواز که ظهر روز گذشته در تالار مهتاب برگزار شد اظهار کرد: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیق و نعمتی است که نصیب هر کسی نمی‌شود مگر اینکه به خواست خدا باشد و پایان دوران خدمت نیز صلاح خداوند است.

وی ادامه داد: در سال‌های 84 و 85 که سمت فرمانداری را در اهواز به عهده گرفتم بی‌امنیتی توسط دشمنان در اهواز ایجاد شده بود و فرماندار وقت بر ایجاد امنیت بسیار تاکید داشتند.

فرماندار سابق اهواز اضافه کرد: در حال حاضر در کلانشهر اهواز نه تنها مشکل امنیتی نداریم بلکه در رده‌های پنجم یا ششم کشور در بین کلانشهر‌ها قرار داریم.

وی اظهار داشت در هشت ساله گذشته چهره شهر اهواز هر روز تغییر‌کرده و تلاش‌ها و فعالیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف عمران شهری و روستایی، بهداشت و درمان، مسکن مهر، آب و فاضلاب و کشاورزی انجام شده است.

فدعمی به برخی از پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: ساحل سازی در اهواز اجرایی، کلنگ زنی و افتتاح پل ششم و پل هشتم، اجرای پل نهم و زیر گذر و روگذرهای متعدد در اهواز از جمله پروژه‌های اجرا شده در این مدیریت هستند.

وی خاطر نشان کرد: دوران کتانباف در شهرداری اهواز دوران طلایی بود و فعالیت‌هایی مانند کمربند سبز اهواز که جز آرزو‌ها بود، لایروبی رودخانه کارون و ساحل سازی رودخانه کارون با وجودی که اراضی معارضان زیادی داشت انجام شد.

فرماندار سابق اهواز عنوان کرد: زمین جدید فرودگاه به مساحت 150 هزار هکتار که معارض داشت با کمک دستگاه قضایی مشکلاتش برطرف شد و در اختیار فرودگاه قرار گرفت.

وی به توجه ویژه به روستا‌ها و حاشیه شهر اشاره کرد و گفت: در گذشته روستا‌ها چوب مرکز شهر را می‌خوردند و توجه چندانی به آن‌ها نمی‌شد که در این مدت مورد توجه ویژه قرار گرفتند.

فدعمی اظهار کرد: قطار شهری اهواز از سال 87 کلنگ زده شد و امروز خط اول آن در مرحله نازک کاری است.

وی اضافه کرد: فعالیت‌هایی در زمینه حل مشکل فاضلاب، طرح آبرسانی غدیر، ایجاد فضاهای فرهنگی و کتابخانه، استادیوم الغدیر، چهار بانده کردن جاده حمیدیه، 6 بانده کردن جاده ملاثانی انجام شد.

فرماندار سابق اهواز با بیان اینکه هم اکنون طرح پنج بیمارستان جایگزین در حال اجرا است عنوان کرد: بیمارستان‌های طالقانی، امیرکبیر، رازی و گلستان با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا هستند.

وی به توجه ویژه به نقاط حاشیه شهر اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه 30 درصد جمعیت شهر اهواز در حاشیه شهر سکونت دارند، به موضوع حاشیه‌نشین‌ها نیز توجه ویژه شد و در این مدت 160 میلیارد تومان از اعتبارات داخلی استان در این بخش هزینه شد.

فدعمی با بیان اینکه در اهواز از یک شبکه برق پایدار برخوردار هستیم اذعان کرد: 160 هزار انشعاب غیرمجاز برق در را اهواز حذف کردیم در حالیکه عده‌ای اذعان داشتند حذف حتی یکی از این انشعابات غیرممکن است.

وی با بیان اینکه در دوران خدمتم هشت انتخابات را در اهواز برگزار کردیم تصریح کرد: در این هشت انتخابات حتی در یک دوره هم مشکل نداشتیم.

فرماندار سابق اهواز خاطر نشان کرد: چهار سفر دولت نهم و دهم و یک سفر دولت یازدهم در این مدت هشت سال اتفاق افتاد که هرکدام از این سفر‌ها فشار زیادی بر فرمانداری وارد می‌کرد و امنیت سفر‌ها از همه مهم‌تر بود.

وی با اشاره به اینکه همیشه با نمایندگان مجلس تعامل داشته‌ام عنوان کرد: در مدت هشت سال خدمت خود با 10 استاندار کار کردم.

فرماندار سابق اهواز با بیان اینکه به هیچ حزب و گروهی وابسته نبودم تصریح کرد: شاخص و ملاک عمل بنده مقام معظم رهبری بود زیرا رضایت ولایت به معنی رضایت امام زمان (عج) و رضایت امام زمان (عج) به معنای رضایت خدا است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار