تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۶۱۳۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تشکیل کمیته ای مشترک برای پیگیری مطالبات شهرداری از شرکت نفت
شهردار اهواز با اشاره به تشکیل کمیته ای مشترک برای پیگیری مطالبات شهرداری از شرکت نفت، خواستار حضور شرکت نفت در اجرای پروژه ها و فعالیت های حوزه شهری شد.

سیدخلف موسوی در جلسه ای که با حضور سه تن از نمایندگان استان (دکتر جلیلی نماینده مسجدسلیمان، دکتر سیدشریف حسینی نماینده اهواز و دکتر دهدشتی نماینده آبادان) برگزار شد، در خصوص مشکل آلودگی هوای اهواز و فعالیت واحدهای صنعتی به ویژه نفت در این کلانشهر مباحثی را مطرح کرد.

شهردار اهواز با اشاره به زندگی هزاران نفر از کارکنان و کارگران نفت در شهر اهواز و فعالیت های متنوع و متعدد نفت در این شهر، خواهان ارائه خدمات و حضور شرکت نفت در اجرای پروژه ها و فعالیت های حوزه شهری شد.

موسوی با اشاره به آلایندگی صنایع و مطالبات شهرداری اهواز در این زمینه گفت: هر چقدر کیفیت زندگی مردم اهواز بالاتر برود و مشکلات آنان در حوزه شهری رفع شود، مردم نگاه مثبت تر و بهتری نسبت به فعالیت های صنعتی در سطح شهر و استان خواهند داشت.

وی با اشاره به مشکلات متعدد کلانشهر اهواز خواستار حل و فصل شدن موضوع پرداخت عوارض آلایندگی صنایع نفتی شد.

در این جلسه جوادی مدیرعامل شرکت ملی نفت نیز از برگزاری چنین جلساتی استقبال و بر ضرورت تعامل سازنده میان مدیریت شهری و مجموعه نفت در استان تاکید کرد.

در این نشست با دستور مدیرعامل شرکت نفت مقرر شد کمیته ای مشترک با حضور کارشناسان مرتبط تشکیل شود تا در خصوص پیگیری و پرداخت مطالبات شهرداری و همچنین حمایت شرکت نفت از پروژه ها و فعالیت های مدیریت شهری اهواز اقدام شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار