تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۶۱۳۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پرداخت 34 میلیارد ریال یارانه شیر به تولیدکنندگان
سرپرست بازرگانی داخلی سازمان صنعت و تجارت خوزستان گفت: طي 1.5 ماه گذشته 34 میلیارد ریال اعتبار بابت مابه‌تفاوت قیمت شیرخام به تولیدکنندگان شیر استان پرداخت شد.

ابوالقاسم کوره‌چینی اظهارکرد: این میزان اعتبار به تولیدکنندگانی که از آذرماه تا اسفندماه سال‌گذشته هر کیلو شیر را با قیمت 1110 تومان به کارخانجات فروخته‌اند، اختصاص یافته است.

وی افزود: از آذرماه سال‌گذشته مصوب شد که به ازای فروش هر کیلو شیرخام با قیمت 1110 تومان، 190 تومان به ازای هر کیلو شیر فروخته شده به دامدار و تولیدکننده پرداخت شود.

کوره‌چینی تصریح‌کرد: پرداخت‌های مابه‌تفاوت قیمت شیرخام از اواخر اسفندماه سال‌گذشته آغاز و تا اواخر فروردین‌ماه ادامه داشته است.

وی عنوان‌کرد: فعلا دولت و وزارت صنعت و تجارت درباره پرداخت یارانه به شیر مصوبه‌ای ابلاغ نکرده است و هنوز چیزی مشخص نیست و این طرح فقط تا اسفندماه اجرایی شده است. پرداخت مابه‌تفاوت قيمت شیر با تایید نهایی و نظارت ارگان‌هايی همچون اتحادیه دامداران، جهاد کشاورزی و کارخانجات خریدار شیر خام همراه بوده است.

سرپرست بازرگانی داخلی سازمان صنعت و تجارت خوزستان گفت: مصوبه و طرح پرداخت یارانه به تولیدکنندگان با هدف تثبیت و عدم افزایش قیمت شیرخام ابلاغ شده بود اما در سال جدید هنوز درباره وضعیت و قیمت شیرخام چیزی ابلاغ نشده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار