تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۶۱۳۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل استاندارد خوزستان:
استاندارد باسازندگان مسکن ناایمن برخوردمی‏کند
مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: استاندارد با سازندگان مسکن ناایمن در سطح استان برخورد می‏کند.

رضا دهدشتی‌زاده امروز اظهار کرد: برنامه اجرایی استاندارد در سال جاری در حوزه ساختمان نظارت بر تولید مصالح در کارگاه‏‌ها و کارخانجات تولیدی و کنترل عرضه مصالح در فروشگاه‏‌ها و بنگاه‌‏های توزیع و فروش مصالح به مانند روال معمول نظارت بر اجرای استاندارداست.

مدیرکل استاندارد خوزستان ادامه داد: همچنین با نگاه سرمایه‏ای به مسکن و ساختمان به عنوان یک دارایی عمومی و کنترل حسن مصرف مصالح استاندارد در کارگاه‏های ساختمانی خصوصی و عمومی نظارت‌ها انجام خواهد شد.

وی افزود: مطابق با هماهنگی‏های انجام شده با سازمان نظام مهندسی استان و مجوز و مصوبه شورای فنی استان بازدید از ساختمان‌های در حال ساخت استان نیز توسط کارشناسان اداره کل استاندارد انجام خواهد پذیرفت.

مدیرکل استاندارد خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت زیاد استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در کیفیت و عمر ساختمان‌ها در صورتیکه سازندگان و پیمانکاران در احداث بنا و ساختمان از مصالح فاقد کیفیت و استاندارد استفاده کرده باشند علاوه بر توقیف مصالح و ممنوعیت استفاده از آنها به عنوان متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی در پایان گفت: مالکین و ناظرین باید دقت کافی در انتخاب مصالح را داشته باشند و از استاندارد بودن آنها اطمینان حاصل کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار