تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۶۱۳۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تأکید بر لزوم تکمیل موزه نفت‌مسجدسلیمان
شرایط و وضعیت ساختمان موزه گنجینه نفت مسجدسلیمان با حضور کارشناسان و طراحان این سایت بررسی شد.

هیئت کارشناسان اداره کل روابط عمومی وزارت نفت و مهندسان مشاور این سایت صبح امروز با حضور در این شهر شرایط پیشرفت فیزیکی و اجرایی این سایت را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.

در این بازدید دکتر سیروس باور و دکتر فرخ باور طراحان این سایت با حضور در شهر مسجدسلیمان از بخش‌های مختلف گنجینه نفت شامل چاه شماره یک، چشمه‌های نفتی، کارخانه تولید برق، کارخانه گوگرد سازی، کارخانه تقطیر و ساختمان اصلی موزه نفت بازدید و پیشرفت سازه‌ای و فیزیکی این طرح را مورد رسیدگی قرار دادند.

در خاتمه این بازدید، هیئت مذکور با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به جمع بندی و ارزش‌یابی برنامه کاری خود پرداختند.

سیروس باور در این جلسه ضمن بیان مشکلات، کاستی‌ها و نقایص این پروژه بر لزوم طرح تکمیلی موزه تأکید کرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز با بیان اینکه راه اندازی موزه نفت با دستور مستقیم وزیر نفت هم اکنون جزو پروژه‌های اولویت‌دار این شرکت و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب قرار گرفته است گفت: شرح کار تکمیلی و برآوردهای مالی جهت راه اندازی این پروژه به‌عنوان نخستین موزه صنعت نفت تهیه و در حال سیر مراحل اداری خود است.

ابراهیم پیرامون افزود: این پروژه با جدیت در حال پیگیری است و به محض کسب مجوزهای لازم اداری و مالی مرحله برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار اجرایی به سرعت برگزار تا این پروژه که نقش مهم و موثری در توسعه فرهنگی و اقتصادی این منطقه ایفا خواهد کرد تکمیل و به مرحله بهره برداری برسد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار