تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۶۱۳۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد ؛
برگزاری مسابقات سرودهای آوایی و محلی خوزستان
رئیس اداره فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری مسابقات سرودهای آوایی و محلی خوزستان در چهار مرحله آموزشگاهی، منطقه‌ای، استانی و کشوری خبر داد.

مرتضی ادگی در حاشیه برگزاری سی و دومین دوره مسابقات سرودهای آوایی و محلی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: این دوره از مسابقات استانی با میزبانی خرمشهر به نحوی مطلوب برگزار شد.

وی بر انتخاب داوران نخبه استانی برای این دوره از مسابقات تاکید کرد و ادامه داد: داوران این دوره از مسابقات از داوران نخبه و مجرب استان بودند که با حساسیت بالا انتخاب شدند.

رئیس اداره فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: سطح داوری این دوره از مسابقات در حد کشوری در حال برگزاری بود و داوران ظریف‌ترین نکات را در نظر گرفته و مسابقات را به نحو احسن داوری کردند.

وی، توضیحاتی درباره مسابقه ارائه کرد و افزود: بازبینی آثار از کل استان و در بخش سرودهای آوایی و انقلابی و سرودهای محلی‌ بوده که در هر بخش یک تیم برگزیده داشتیم.

ادگی، عملکرد آموزش و پرورش خرمشهر را در اجرای این دوره از مسابقات خوب ارزیابی کرد و گفت: اداره آموزش و پرورش خرمشهر در سه مرحله مقدماتی، برنامه ریزی و پشتیبانی خوب کار کرد که جا دارد از زحمات این عزیزان تشکر و قدردانی کرد.

رئیس اداره فرهنگ اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در پایان سخنان خود به برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده برای شرکت کنندگان اشاره کرد و افزود: در برنامه‌های این دوره از مسابقات برای دانش آموزان دختر شرکت کننده زیارت شلمچه ترتیب داده شد.

وی در پایان از برگزاری مسابقات سرودهای آوایی و محلی در چهار مرحله آموزشگاهی، منطقه‌ای، استانی و کشوری خبر داد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار