تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۶۱۳۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شوراي شهر خواستار شد:
تقویت و توسعه حمل و نقل عمومی اهواز
عضو شورای شهر اهواز گفت: توسعه حمل و نقل عمومی یکی از مولفه‌های پیشرفت اقتصاد است و بنابراين تقویت و توسعه آن باید مورد توجه قرار گیرد.

آذر زمان‌پور در مراسم ورود 9 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی اهواز که امروز چهارشنبه (سوم اردیبهشت ماه) در محل پایانه شهید فهمیده (بلوار ساحلی) برگزار شد، اظهار کرد: توسعه حمل و نقل عمومی می‌تواند به طور ملموس به زندگی شهروندان رونق ببخشد و ایجاد رضایت‌مندی کند.

وی ادامه داد: امید است با تلاش اعضای شورای شهر و شهرداری که نفر بیست و دوم شورای شهر به شمار میرود؛ حوزه حمل و نقل، به پیشرفت و شکوفایی برسد و جا دارد از زحمات شبانه‌روزی رانندگان خدوم اتوبوسرانی که در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی و تعطیلات در خدمت شهروندان هستند، تقدیر و تشکر کرد و از همه شهروندان می‌خواهیم که نهایت امانت‌داری را در این زمینه داشته باشند.

عضو شورای شهر اهواز گفت: ورود 9 دستگاه اتوبوس جدید را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم شهروندان نیز قدر این خدمات را بدانند و این سرمایه را از بیت‌المال و متعلق به خود بدانند و نهایت تلاش خود را در جهت نگهداری اتوبوس‌ها داشته باشند.

زمانپور به ارايه خدمات مطلوب حمل و نقل عمومی در حاشیه شهر تاکید کرد و گفت: ما نجیب‌ترین مردم را داریم كه لایق بهترین خدمات هستند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار