تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۶۱۳۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در صورت تامين اعتبار؛
خريداري 40 اتوبوس براي ناوگان عمومي اهواز
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداري اهواز گفت: اتوبوس‌های جدید در شرایطی وارد اهواز شدند که در چرخه فعالیت تولید، هیچ اتوبوسی در کشور وجود ندارد و تمام هزینه‌های خرید این اتوبوس‌ها توسط شهرداری اهواز تامین شد.

محمد رستم‌منش در مراسم ورود 9 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی اهواز که امروز، چهارشنبه (سوم اردیبهشت ماه) در محل پایانه شهید فهمیده (بلوار ساحلی) برگزار شد، اظهار کرد: ایمن‌ترین وسیله در چرخه حمل و نقل عمومی، اتوبوس است و شهروندان از اولین لحظات صبح تا پاسی از شب از این وسیله استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: واقعیت امر این است که شهر اهواز نیاز به یک تحول اساسی به خصوص در حوزه اتوبوس‌هاي شهري دارد. نياز است كه شهروندان از اتوبوسی استفاده کنند که دارای حداقل امکانات مناسب به خصوص از نظر برودتی در فصل تابستان و گرمایشی در فصل زمستان باشد.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداري اهواز افزود: بخش زيادي از اتوبوس‌ها نیاز به بازسازی اساسی دارد چرا که ناوگان اتوبوس‌رانی در حال فرسوده شدن است و برای این تحول نیاز به عزم ملی در این حوزه داریم.

رستم‌منش گفت: در حال حاضر 40 اتوبوس آماده خرید داریم که امید است در این زمینه سازمان اتوبوس‌رانی مورد حمایت قرار گیرد و پول خرید این اتوبوس‌ها تامین شود. امید است بتوان در آینده نزدیک به سمت یک حمل و نقل روان در کلانشهر اهواز پیش برویم و شهروندان بتوانند با خیالی آسوده از این خدمات استفاده کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار