تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۶۱۳۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گردهمایی مدیران کل ادارات تبلیغات اسلامی کشور در اهواز آغاز شد
مراسم گردهمایی دو روزه مدیران کل ادارات تبلیغات اسلامی کشور صبح امروز با محوریت مدیریت جهادی در عرصه فرهنگ به میزبانی خوزستان در اهواز آغاز شد.

در این گردهمایی، که از صبح چهارشنبه، سوم اردیبهشت در مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) آغاز ‌شد، نشستهایی با محوریت مدیریت جهادی در عرصه فرهنگ با حضور معاونان و مدیران کل ادارات تبلیغات اسلامی کشور در اهواز تشکیل می‌شود.

بازدید از مراکز و یادمان‌های راهیان نور؛ از جمله زیارت شهادتگاه شهدای هویزه، طلائیه، شلمچه و اروند، دیدار با شخصیتهای برجسته استان، حضور در اماکن زیارتی از برنامه های مدیران کل ادارت تبلیغات اسلامی در استان خواهد بود که در روزهای سوم و چهارم اردیبهشت انجام می‌شود.

همچنین معاونان و مدیران کل ادارات تبلیغات اسلامی در برخی از برنامه های استانی از جمله مراسم کلنگ‌زنی آغاز عملیات ساختمانی دارالقرآن شهرستان کارون برگزار می شود، حضورخواهند یافت.

مقدمات ساخت دارلقرآن کریم کوت عبدالله با تلاش و همکاری مسئولان استان فراهم شده است و زمینی در ابعاد ۸۰۰ مترمربع در مجاورت فرهنگسرای مهدیه به این کار اختصاص یافت. اعتباری برای ساخت این دارالقرآن در نظر گرفته شده که از ابتدای سال عملیات ساختمانی آن آغاز می‌شود تا مرکز دارالقرآن مستقلی در شهرستان کارون راه اندازی و با وجود استعدادها و نیروهای زبده قرآنی کارون، کانون فعالیت‌های قرآنی این شهرستان شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار