تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۶۱۳۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
علی اسماعیلی خبر داد:
فعالیت 18 هزار شبکه ماهواره ای علیه ایران
معاون پارلمانی سازمان تبلیغات اسلامی کشور از فعالیت 18 هزار شبکه ماهواری علیه ایران خبر داد و گفت: در این میان سه هزار شبکه به راحتی در ایران قابل دریافت است.

علی اسماعیلی پیش از ظهر امروز در آغاز به کار گردهمایی مدیران کل ستادی و استانی سازمان تبلیغات اسلامی سراسر کشور در اهواز اظهار کرد: هم اکنون 18 هزار شبکه ماهواره ای علیه ایران تبلیغ می کنند که سه هزار شبکه از آنها به صورت واضح در ایران قابل دریافت است.

وی افزود: تنها راه مقابله با این تهدیدات دشمن، مشارکت اجتماعی و آگاه سازی مردمی است که این موارد به خوبی در شعار امسال اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی دیده شده است.

اسماعیلی افزود: رخنه فرهنگی نیز که در شعار سال مورد تاکید قرار گرفته است باید مدنظر مدیران کشور به خصوص مدیران فرهنگی مثل مسئولان سازمان تبلیغات قرار بگیرد و برای آن فرهنگ سازی و به خصوص نسل جوان و خانوادها ها را با راه های تاثیرگذاری آن آشنا کرد.

وی با اشاره به اینکه در برخی موارد ما به اعتقادات خود بی توجهی می کنیم که نباید این کار صورت بگیرد، عنوان کرد: خود غربی ها هم در فرهنگ و اجتماع خود خطوط قرمز فراوانی دارد که اجازه نمی دهند کوچکترین بی توجیه با آن صورت بگیرد ولی ما در برخی موارد خطوط قرمز خود را نادیده می گیریم.

معاون پارلمانی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه 52 درصد جمعیت کشور کاربر اینترنت هستند، تصریح کرد: باید برای این افراد که وارد دریای اینترنت می شوند برنامه داشت ضمن اینکه شبکه های اجتماعی مثل واتساپ، وی چت و وایبر و ... هم به راحتی در دسترس افراد جامعه قرار می گیرد که باید برای اصلاح و بهسازی آنها که همان اصلاح فرهنگی کشور است قدم های جدی برداشت.

اسماعیلی یکی از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی را وارد کردن مسئولان استانی در فعالیت های فرهنگی است، تاکید کرد: به زودی در قالب طرحی در استانها جلساتی با حضور  نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، نماینده ولی فقیه و استاندار هر استان تشکیل می شود تا راهکارهای تعامل و همکاری در این زمینه بیشتر شود.

مراسم گردهمایی دو روزه مدیران کل ادارات تبلیغات اسلامی کشور صبح امروز با محوریت مدیریت جهادی در عرصه فرهنگ به میزبانی خوزستان در اهواز آغاز شد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار