تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۶۱۳۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
موسوی تاکید کرد:
لزوم‌اجرای‌درست‌واکسیناسیون‌فلج‌اطفال‌درآبادان
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان بر لزوم توجه جدی به اجرای درست و مناسب طرح واکسیناسیون فلج اطفال در شهرستان تاکید کرد.

سید ولی اله موسوی امروز در جلسه شورای سلامت در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری ویژه آبادان گفت: با توجه به اینکه اخیرا مصادیقی از بروز فلج اطفال در کشور عراق اتفاق افتاده است لذا از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش عالی از مناطق مرزی کشورمان خواسته شده تا با برنامه ریزی و انجام فعالیتهای مناسب نسبت به جلوگیری از شیوع و انتشار این بیماری در سطح منطقه جلوگیری شود.
 
وی افزود: از این رو تشکیل جلسه امروز با محوریت و رویکرد موضوع یاد شده بر پا شده است.
 
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان اظهار کرد: تمامی دستگاههای عضو شورای سلامت باید با بخش معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی در جهت اجرای صحیح و کامل طرح واکسیناسیون کودکان زیر پنج سال همکاری لازم را انجام دهند.
 
موسوی تصریح کرد: رسانه ها نیز در جهت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم کوشش کنند.
 
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان با تاکید بر صدور کارت شناسایی برای افرادی که در اجرای این طرح مشارکت دارند، افزود: از آنجاییکه طرح یاد شده به صورت مراجعه حضوری به درب منازل و به طور خانه به خانه اجرا  می شود لذا به منظور جلوگیری از مداخله افراد فرصت طلب و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی باید کارت شناسایی خاصی برای افراد طراحی و صادر شود.
 
موسوی آگاهی بخشی توسط بهزیستی در سطح مهدهای کودک و همکاری جدی و پررنگ بسیج و هلال احمر در اجرای طرح (به لحاظ تامین نیروی انسانی مورد نیاز اجرای طرح) را نیز خواستار شد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار