تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۶۱۳۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان خبر داد ؛
صرفه‌جویی 17 درصدی مصرف برق فرودگاه آبادان
مدیر فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان از صرفه جویی 17 درصدی مصرف برق سال 92 نسبت به سال 91 خبر داد.

محمدرضا رضایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شرایط اقلیمی منطقه و دمای بالای 50 درجه امسال روند افزایشی در مصرف برق در سال 92 پیش بینی شده بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه سال‌های پیشین و رقم بالای قبوض برق مصرفی در فصل‌های گرم سال، سیاست‌های صرفه جویی از ابتدای سال اتخاذ شد.

مدیر فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان با اشاره به رقم‌های سنگین مصرف برق در سال‌های گذشته ادامه داد: با رعایت و اجرایی کردن برنامه‌های صرفه جویی در سال 92 با تغییر کاهشی مصرف روبرو شدیم به طوری که در فصل بهار ماه 31 درصد کاهش، در فصل تابستان کاهش دو درصدی، در پاییز کاهش 33 درصدی و در زمستان با کاهش سه درصدی مصرف برق نسبت به سال 91 را شاهد بودیم.

وی با اشاره به تمهیدات اساسی از قبیل حذف مصارف غیر ضروری، نصب لامپ‌های کم مصرف، تعویض برخی کابل‌های آسیب دیده شبکه و توزیع مناسب بار شبکه تصریح کرد: با مقایسه قبوض برق مصرفی اشتراک اصلی در سال 92 نسبت به سال گذشته به کاهش از رقم 3 میلیارد و 800 میلیون ریال  به 3 میلیارد و 100 میلیون ریال رسیدیم که مقایسه این رقم‌ها کاهش 17 درصدی مصرف برق را نوید داد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: فرودگاه آبادان
:
:
:
آخرین اخبار