تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۶۱۳۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در حاشيه كنفرانس بين‌المللي مهندسي مكانيك؛
رونمايي از تمبر كتاب سال مهندسي مكانيك
در حاشيه بیست‌ودومین کنفرانس بین‌المللی مهندسی مکانیک در دانشگاه شهیدچمران اهواز، از تمبر کتاب سال مهندسی مکانیک در نمایشگاه جانبي كنفرانس رونمایی شد.

در یکی از غرفه‌های نمایشگاه مهندسی مکانیک كه هم‌زمان با برگزاري کنفرانس در این دانشگاه برپا شده‌است، تمبر کتاب سال مهندسی مکانیک رونمایی شد.

در کتاب سال مهندسی مکانیک برای نخستین‌بار اساتید و مهندسان برجسته مهندسی مکانیک سراسر کشور از سال 1371 تاکنون معرفی و سوابق و توصیه‌های آن‌ها به دانشجویان در کنار تصویرشان درج شده‌است.

همچنین در بخشی از این کتاب به معرفی همه دانشکده‌ها و مراکز آموزشی که در زمینه مهندسی مکانیک فعالیت دارند، پرداخته شده‌است.

کتاب سال انجمن مهندسان مکانیک ایران به‌عنوان نخستین کتاب جامع در زمینه مهندسی مکانیک هر 2 سال یک بار منتشر می‌شود.

این کتاب نخستین‌بار در اردیبهشت ماه 92 منتشر و در بیست‌ویکمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی مکانیک در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، رونمایی شد که با استقبال وسیع جامعه دانشگاهی و مهندسی کشور روبه‌رو شد.

در نمایشگاه مهندسی مکانیک که از 2 تا 4 اردیبهشت‌ماه در فضایی به وسعت یک هزار مترمربع در محوطه دانشکده مهندسی دانشگاه شهیدچمران اهواز برپا شده‌است، شرکت‌های دولتی و صنایع مختلف بخش خصوصي از استان خوزستان و سراسر کشور، آخرین دستاوردها و تحقیقات خود را در حوزه مهندسی مکانیک به نمایش گذاشته‌اند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار