تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۶۱۳۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با شعار "بازنشستگی نشاطی دوباره"؛
2 خوزستانی مسیر اهواز - ملایر را ركاب مي‌زنند
دو بازنشسته خوزستانی مسیر اهواز به ملایر همدان را با شعار "بازنشستگی نشاطی دوباره" رکاب مي‌زنند.

محمدعلی چابک، سرپرست هیات دوچرخه‌سواری استان اظهار کرد: هیات دوچرخه‌سواری استان برنامه‌ای برای تشکیل کمیته "سایکل توریست" در نظر دارد و هدف از تشکیل این کمیته کمک به رکاب‌زنانی است که علاقه‌مند به رکاب‌زدن در مسافت‌های طولانی با شعارهای متفاوت ازجمله محیط زیست، هوای پاک و دیدار با خانواده‌های شهدا هستند.

وی بیان کرد: در همین راستا احمدرضا محمدی‌نیا و حسن ترکاشوند دو بازنشسته استان با شعار "بازنشستگی نشاطی دوباره" از جمعه، پنجم اردیبهشت تا یازدهم اردیبهشت‌ماه مسیر اهواز به ملایر همدان را با دوچرخه رکاب می‌زنند. آن‌ها همچنين پس از پنج روز استراحت از 17 تا 23 اردیبهشت ماه مسیر همدان تا اهواز را طی می‌کنند.

سرپرست هيات دوچرخه‌سواری خوزستان گفت: انتظار داریم در این راستا ارگان‌های زیرمجموعه به صورت خودجوش اقدام کنند. در ورزش می‌توان کارهای فرهنگی بسیاری انجام داد، البته به شرط این‌که همه بخواهند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا چنین اقداماتی در گذشته خیلی انجام نمی‌شد؟ عنوان کرد: انحصارطلبی در ورزش و هیات‌های ورزشی باعث مسدود کردن راه افرادی می‌شود که علاقه‌مند کمک به ورزش هستند. متاسفانه این انحصارطلبی در بسیاری از هیات‌های استان وجود دارد و اين يك انتقاد بسیار بزرگ به آن‌ها است. در حال حاضر کیانی‌زاده، مدیرکل ورزش و جوانان استان در انجام چنین برنامه هایی به ما کمک می کند.

چابک در پایان اظهار کرد: در آینده نیز قصد داریم چنین برنامه هایی را داشته باشیم. ضمن این‌که به مناسبت آزادسازی خرمشهر تعدادي از ورزشكاران مسیر رامهرمز به خرمشهر را رکاب مي‌زنند. همچنین به مناسبت رحلت امام خمینی (ره)، مسافت شوش تا حرم امام خمینی با شعار "حرم تا حرم" توسط تعدادي از ورزشكاران طی می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار