تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۶۱۴۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست فرمانداری ماهشهر عنوان کرد ؛
تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بندر ماهشهر با کمک صنایع پتروشیمی
سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر گفت: بر اساس مذاکرات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با صنایع پتروشیمی، برخی از پروژه‌های تعریف شده و ناتمام در شهرستان توسط صنایع پتروشیمی احداث، تکمیل و به بهره‌برداری خواهند رسید.

منصور قمر در حاشیه جلسه مشترک بین اعضای شورای شهر و شهرداران ماهشهر، بندر امام و چمران اظهار کرد: با تعامل، همدلی، وحدت و دوری از حاشیه می‌توان از فرصت‌های پیش رو بهترین بهرمندی‌ها را داشته باشیم.

وی افزود: شهرداران ماهشهر، بندر امام و چمران و اعضای شورای این سه شهر فرصت‌ها را غنیمت بشمارند و به مطالبات و انتظارات شهروندان نگاه ویژه داشته و به صورت جسورانه پیگیر درخواست‌ها و رفع مشکلات شهروندان باشند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر با تأکید بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در این شهرستان، اذعان داشت: خوشبختانه با وجود امکانات خدادادی و امکانات در شهرستان این بستر را برای مسئولان فراهم ساخته که در تمام زمینه‌ها و عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، ورزشی، ‌هنری و تفریحی، فعالیت‌های چشم‌گیری انجام دهند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» توسط مقام معظم رهبری، متذکر شد: با سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری و توجه به نامگذاری امسال، باید با مدیریت جهادی در شهرستان بندر ماهشهر شاهد پیشرفت و تعالی چشم‌گیری در همه عرصه‌ها باشیم.

عالی‌ترین نماینده دولت در بندر ماهشهر سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر در پایان با اشاره به اقدامات انجام شده برای به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه کاره این شهرستان، بیان داشت: بر اساس مذاکرات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با صنایع پتروشیمی موجود در منطقه، برخی از پروژه‌های تعریف شده و ناتمام در شهرستان توسط صنایع پتروشیمی احداث، تکمیل و به بهره‌برداری خواهند رسید.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار