تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۶۱۷۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری سارقان مسلح جایگاه‌ سوخت در اهواز
در اقدامی هوشمندانه از سوی ماموران پلیس آگاهی استان خوزستان سارقان مسلح پنج جایگاه سوخت در اهواز شناسایی و دستگیر شدند.

رییس پلیس آگاهی استان خوزستان در در این ارتباط توضیح داد:به دنبال وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه از جایگاه های مواد سوخت در سال های گذشته که اغلب آنها در مناطق حاشیه ای کلان شهر اهواز و حومه اتفاق افتاده بود، چند تیم عملیاتی ویژه از پلیس آگاهی خوزستان به منظور شناسایی و دستگیری عوامل مرتبط با این سرقت ها تحقیقات خود را آغاز کردند.

سرهنگ حفیظ الله خواجوی در ادامه افزود: در نتیجه فعالیت های گسترده پلیس ،دو سارق حرفه ای و سابقه دار شناسایی و در مخفیگاه خود طی دو عملیات دستگیر و به مقر پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

به گفته وی در نتیجه بازجویی های تخصصی کارآگاهان پلیس، متهمان به هفت مورد سرقت مسلحانه با سلاح گرم، شامل پنج سرقت مسلحانه از جایگاه های سوخت و دو فقره سرقت خودرو از شهروندان که به منظور اقدامات مجرمانه از آنها بهره گیری می کردند اعتراف کردند.

سرهنگ خواجوی در پایان با اشاره به عزم جدی پلیس در ریشه کنی عناصر مخل امنیت اجتماعی در استان خاطرنشان کرد: با مراجعه مال باختگان و شاهدان عینی در سرقت های مسلحانه همه موارد مستندسازی و پس از بازسازی صحنه و تکمیل پرونده متهمان تحویل مراجع قانونی شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار