تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۶۲۳۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست جهاد کشاورزی دزفول:
کشاورزان دزفولی محصول خود را به مراکز خرید بفروشند
سرپرست جهاد کشاورزی دزفول گفت: کشاورزان دزفولی پس از برداشت محصول خود محصولشان را به مراکز خرید بفروشند تا بتوان در آمارهای خرید شهرستان دزفول جایگاه خوبی پیدا کند.

احمد زارعی امروز اظهار کرد: کشاورزان شهرستان دزفول برداشت محصول کلزای خود را آغاز کرده‌اند و محصولات در حال برداشت و نحویل به مراکز خرید محصول هستند.

وی افزود: در شهرستان دزفول در حال حاضر 30 کمباین وظیفه برداشت محصول را برعهده دارند و به این دلیل مشکلی از نظر برداشت محصول و ترافیک کاری وجود ندارد.

زارعی با اشاره به اینکه کشاورزان در برداشت محصول خود دقت داشته باشند، خاطر نشان کرد: کشاورزان در برداشت محصول خود دقت کنند تا میزان رطوبت مناسب برای برداشت را در نظر گرفته شود و در این زمینه با زیان مواجه نشوند.

وی با اشاره به کشت محصول کلزا در دزفول گفت: در سال‌جاری بیش از 3 هزار هکتار در دزفول کزل کشت شده است که از این میزان 2 هزار هکتار کلزای دانه‌ای و یک هزار هکتار کلزای بذری کشت شده است که در نوع خود بی‌نظیر است.

سرپرست اداره جهاد کشاورزی دزفول تاکید کرد: پیش بینی می‌شود که در سال‌جاری بیش از 6 هزار تن محصول کلزا از مزارع دزفول برداشت شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار