تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۶۲۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
50 درصد سهام گروه ملی فولاد ایران در بورس عرضه می‌شود
بیش از 50 درصد سهام شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران به منظور توسعه خطوط ریلی و جاده ای خوزستان در بورس کشور عرضه می شود / درآمدهای این شرکت صرف طرح های آزاد راه پل زال ـ اندیمشک، شوشتر ـ اهواز و دو خطه کردن راه آهن برقی خوزستان ـ لرستان، دو خطه کردن راه آهن اندیمشک ـ اهواز ـ خرمشهر و اهواز ـ‌ بندرامام، خط آهن بندر امام(ره) ـ خرمشهر و بازسازی خطوط موجود می شود
استاندار خوزستان گفت: بیش از 50 درصد سهام شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران به منظور توسعه خطوط ریلی و جاده ای خوزستان در بورس کشور عرضه می شود.

به گزارش خوزنیوز، سید جعفر حجازی در گفتگو با مهر اظهار داشت: این طرح اکنون به تصویب هیئت دولت رسیده و درحال طی مراحل قانونی برای واگذاری در بورس است.

حجازی افزود: درآمدهای این شرکت صرف طرح های آزاد راه پل زال ـ اندیمشک، شوشتر ـ اهواز و دو خطه کردن راه آهن برقی خوزستان ـ لرستان، دو خطه کردن راه آهن اندیمشک ـ اهواز ـ خرمشهر و اهواز ـ‌ بندرامام، خط آهن بندر امام(ره) ـ خرمشهر و بازسازی خطوط موجود می شود.

استاندار خوزستان هزینه اجرای این طرح ها را 30 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: 50 درصد این اعتبارات از طریق عرضه سهام شرکت فولاد ایران و بقیه از طریق سرمایه گذاری خصوصی و منابع عمومی تامین می شود.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه با اجرای این طرح ها از تلفات جاده ای که در استان خوزستان رخ می ‌دهد کاسته می‌شود، گفت: این طرح ها امسال آغاز و تا دو سال ادامه می یابد.
:
:
:
آخرین اخبار