تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۶۴۶۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتصاب جدید در میراث فرهنگی خوزستان
طی مراسمی، یوسف شریفی به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی خوزستان معرفی شد.

طی مراسمی که صبح امروز در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان برگزار شد یوسف شریفی به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت از آثار تاریخی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان معرفی شد.

در این مراسم مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان اظهار کرد: حفاظت از آثار تاریخی خوزستان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و می‌کوشیم تا در این زمینه از همه توان قانونی خود استفاده کنیم.



افشین حیدری خاطر نشان کرد: در حفاظت و حراست از آثار تاریخی به هیچ‌وجه کوتاه نمی‌آییم و حراست از این آثار خط قرمز میراث فرهنگی خوزستان است و در این زمینه تنها قانون فصل‌الخطاب است.

وی با تشکر از سرپرست یگان حفاظت آثار تاریخی اداره کل میراث فرهنگی خوزستان افزود: سیدموسی احمدپوریان در دوران کوتاه سرپرستی در یگان حفاظت از میراث فرهنگی تلاش زیادی در راستای پویایی و حراست از آثار تاریخی کرد و این تلاش‌ها قابل تقدیر است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان خاطر نشان کرد: بهبود شرایط آثار تاریخی، رفع معارض‌ها در آثار تاریخی و کاهش تعرض‌ها به این آثار برجای مانده از دوران کهن در خوزستان در صدر برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی است و در این زمینه نیز برنامه ویژه‌ای داریم.



در پایان این برنامه با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های سید موسی احمدپوریان به عنوان سرپرست یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی تجلیل شد و حکم انتصاب سرهنگ یوسف شریفی اهدا شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
آل کثیر از شهرحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
0
1
تبریک به اقای شریفی وتشکر از انتخاب به جای ایشان
:
:
:
آخرین اخبار