تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۶۴۷۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت خوزستان:
نیازمندی‌های مردم درماه رمضان تامین می‌شود
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: نیازمندی های شهروندان درماه مبارک رمضان با تنظیم بازار عرضه وتقاضای محصولات اساسی بویژه برنج، روغن، شکر،گوشت سفید و قرمز و لبنیات، بدون هیچ خللی تامین می شود .

امیر حسین نظری اظهارداشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با تعامل سایر دستگاه های اجرایی استان با اجرای برنامه های مناسب از جمله کنترل بازار، ثبات نسبی را بر قیمت ها و بازار ایجاد کرده است.

وی با تاکید بر این نکته که به هیچ عنوان، نابسامانی بازار نباید دامنگیر شهروندان شود تصریح کرد: تلاش می کنیم که با تداوم نظارت بر بازار و جلوگیری از هرگونه سودجویی، برنامه کنترل تورم و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها ادامه یابد.

نظری ادامه داد: کوچکترین اختلال در عرضه و تقاضای محصولات اساسی پذیرفته نیست و نباید اجازه داد کوتاهی یا سودجویی یک عده برای معیشت مردم در ماه میهمانی خدا مشکلی ایجاد کند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان اضافه کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی باید با تعامل و همکاری، بازار عرضه و تقاضای نیازمندی های مردم را در ماه مبارک رمضان تحت کنترل قرار دهند و امیدواریم سایر دستگاه ها نیز در این زمینه کمک کنند.

وی اظهارداشت: باید ساز و کار اجرایی تنظیم بازار را شفاف و براساس قوانین در جامعه اجرا کنیم.

نظری از برگزاری طرح ویژه ضیافت رمضان در استان خبر داد و گفت: در این طرح کالاهای اساسی مردم در قالب نمایشگاه و با تخفیف ویژه در شهرستان ها عرضه می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از آغاز طرح تشدید بازرسی از پنجم تیرماه به مناسبت ماه مبارک رمضان در استان خبرداد و تصریح کرد: طرح ویژه نظارتی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در این طرح، قیمت و توزیع مواد غذایی و پروتئینی، زولبیا و بامیه، گوشت قرمز و سفید، شیرینی جات، میوه و تره بار و سایر اقلام پرمصرف سفره افطار، نظارت و کنترل می شوند.

نظری از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق ستاد خبری 124 گزارش کنند تا پرونده متخلفان اقتصادی به سرعت مورد رسیدگی قرار گرفته و به ادارات تعزیرات حکومتی در سراسر استان ارجاع شوند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از برگزاری گشت های مشترک با حضور ادارات تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه های اجرایی ذیربط در سطح استان در ماه مبارک رمضان، علاوه بر بازرسی ها در قالب طرح ویژه نظارتی خبرداد.
:
:
:
آخرین اخبار