تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۶۴۸۴۴
تعداد نظرات: ۳۷ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پشت پرده برگزاری نمایشگاه خودروهای لوکس در دانشگاه شهید چمران اهواز / اطلاعیه دانشگاه
اخیراً طی هماهنگی میان مسئولان دانشگاه چمران و سازمان منطقه آزاد اروند، نمایشگاهی با عنوان “نمایشگاه خودروهای اروند” در سالن ورزشی شهید تندگویان این دانشگاه برگزار شده است که در آن ماشین های لوکس منطقه آزاد اروند به نمایش گذاشته شده است
خبرنامه دانشجویان ایران نوشت:

اخیراً طی هماهنگی میان مسئولان دانشگاه شهید چمران  اهواز و سازمان منطقه آزاد اروند، نمایشگاهی با عنوان "نمایشگاه خودروهای اروند” در سالن ورزشی شهید تندگویان این دانشگاه برگزار شده است که در آن ماشین های لوکس منطقه آزاد اروند به نمایش گذاشته شده است.

صرف نظر از برپایی این نمایشگاه در دانشگاه به جای برپایی آن در مکان های عمومی تر که قابلیت بازدید برای عموم مردم را داشته باشد، در برگزاری این نمایشگاه چند نکته نهفته است که باید به آنها پرداخت:

نکته اول اینکه گفته می شود هزینه نصب کفپوش سالن شهید تندگویان دانشگاه شهید چمران که کاملاً مطابق با استانداردهای ورزشی و بین المللی است، چند صد میلیون تومان هزینه داشته که کار نصب آن توسط یکی از کشورهای اروپایی انجام گردیده است. نکته حائز اهمیت این که بنا بر اظهارات مسئولین ورزشی، این کفپوش بسیار حساس بوده و حتی تجمع بیش از حد افراد بر روی آن نیز به کفپوش آسیب رسانده و باعث تخریب آن می شود.

حال مسئولان دانشگاه با چه توجیه منطقی اقدام به برگزاری این نمایشگاه و قرار دادن تعداد زیادی ماشین سنگین بر روی این کفپوش نموده اند، سوالی است که باید مسئولان دانشگاه به آن پاسخ دهند.

نکته دوم اینکه گفته شده با هماهنگی هایی که بین مسئولان دانشگاه و بانک تجارت دانشگاه صورت گرفته، قرار شده تا به صورت توافقی مبلغ ۵۰ میلیون تومان وام به اعضای هیئت علمی و ۲۵ میلیون به کارمندان دانشگاه جهت خرید این خودروها پرداخت شود. این در حالی است که به گفته فعالان دانشجویی از ابتدای امسال تاکنون هیچ بودجه فرهنگی به نهادهای فرهنگی دانشگاه پرداخت نشده است و از سوی دیگر برخی مشکلات خوابگاه های دانشجویی با هزینه های بسیار کمتر از این مبالغ قابل رفع می باشد.

گفتنی است بنابر اخبار رسیده که در برپایی این نمایشگاه برخی ارتباطات میان مدیران منطقه آزاد اروند و مسئولان دانشگاه دخیل بوده اند.


در همین زمینه اما روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اطلاعیه ای صادر کرده است که متن آن در زیر می آید:

در پاسخ به گزارشی که در یکی از پایگاه های خبری استان پیرامون برگزاری نمایشگاه فروش خودرو پلاک اروند در دانشگاه شهید چمران اهواز درج شده است؛ ضروری به نظر رسید تا جهت روشنتر شدن افکار عمومی در باره اهداف،انگیزه ها و محل برگزاری نمایشگاه توضیحاتی به شرح زیر ارائه گردد:
1- همانگونه که در پایه ها و اصول دوازده گانه مدیریت جدید دانشگاه آمده است، مدیران دانشگاه رسیدگی به امور رفاهی دانشگاهیان را به عنوان یک برنامه استراتژیک دنبال می کنند. این اصل، به منظور بالابردن جاذبه در دانشگاه و بالا بردن میزان رضایت کارکنان و اعضای هیئت علمی و در نتیجه بالابردن خدمات رسانی از سوی آنان به ارباب رجوع و به ویژه دانشجویان، مورد اهتمام قرار شده است.
2- در همین راستا، سرپرست دانشگاه با برگزاری سه نشست با اعضای هیئت علمی و یک نشست با کارشناسان ارشد دانشگاه به آسیب شناسی وضعیت موجود دانشگاه و دریافت راهکار و پیشنهاد برای بهبودی بخشیدن به بخش های مختلف دانشگاه، پرداخته و مجموع نظرات دریافتی را در برنامه ریزی دراز مدت و اداره امور روزانه دانشگاه مورد توجه خود قرار داده است.
3- یکی از اقدامات مدیریت جدید در نخستین ماه های تصدی مسئولیت، فراهم آوردن تسهیلاتی برای خرید آسان خودرو پلاک اروند از سوی اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه به دور از تشریفات دست و پاگیر است. اهالی شهرهای خوزستان نیک می دانند که همین کار، اکنون از سوی شرکت ها و نمایندگی های فروش خودرو نیز در دست انجام است.
4- از این رو، در پردیس دانشگاه یکی از سالن های ورزشی متعلق به دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی برای نمایش و فروش خودرو در نظر گرفته شد. ناگفته نماند که پیش از ایجاد نمایشگاه در آن محل، کف سازی سالن مورد بررسی قرار گرفت و از آنجا که کف سالن بتن مسلح بود، بر اساس نظر کارشناسی، مقاومت لازم را برای تحمل وزن خودروها خواهد داشت و لطمه ای به سالن و کف پوش آن وارد نخواهد شد و از این بابت خیال دوستان آسوده باشد.  
5- در ارتباط با دریافت وام نیز با بانک های تجارت و ملت گفت و گوهای لازم صورت گرفت و بانک های یاد شده در خصوص ارائه تسهیلات مصوب در قالب خرید خودرو و تجهیزات به اعضای هیئت علمی اعلام آمادگی نموده اند.
در پایان، مدیریت دانشگاه شهید چمران اهواز با تشکر از اعمال نظارت و ابراز حساسیت دوستان نسبت به امکان صدمه دیدن کف سالن ورزشی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی ، این گلایه را هم از آنان ابراز کند که چرا زودتر از این به بیان حساسیت های خود نسبت به دانشگاه نپرداختند و مدیران وقت دانشگاه را از دیدگاه های خویش محروم کردند.
ناگفته نماند که دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه شهید چمران اهواز در سال های نه چندان دور دارای بهترین فضای سبز و زمین های ورزشی متعدد و چشم اندازهای زیبایی برای ورزشکاران و دانشگاهیان بوده است. ولی امروز، فضای سبز آن، تقریبا در حال نابودی است و در گوشه و کنار زمین های ورزشی، مخروبه ها و مزبله ها تشکیل شده است و جای شگفتی است که چرا این صحنه های ناراحت کننده از چشمان تیزبین دوستان محترم دور مانده است. از این روست که رسیدگی به امور زیر ساختی و مدیریتی در این دانشکده و بالاتر بردن میزان تاثیرگذاری آن در ورزش استان خوزستان، جزیی از برنامه استراتژیک مدیریت جدید دانشگاه است و این اطمینان را دارد که رسیدن به این مقصود با همکاری اعضای محترم هیئت علمی دانشکده دور از انتظار نیست .

غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳۷
هیات علمی
|
AUSTRIA
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
17
8
سلام بر خوزنیوز عزیز و خوتنندگان محترم
من به عنوان یک عضو هیت علمی که تلاشم منصفانه قضاوت کردن است میگویم که دانشجویان درست می گویند و مدیریت جدید دانشگاه و دانشگاهیان را گرسنه تصور کرده اند و در این مدت جز شعارهای تجاری چیزی در دانشگاه برای ارایه نداشته اند. پژوهش، آموزش و کارهای فرهنگی ارکان اصلی کار یک دانشگاه است نه خرید و فروش ماشین. به نظر بنده ایشان هیچ کار نو و تازه ای در دستور کار ندارد و حتی شعارهای خود در روز معارفه را هم کم کم در سخنان بعدی نفی کرده است. لطفا چاپ کنید تا همگان بدانند که اعضا هیات علمی بدون هیچ چشمداشتی به وظیف اصلی خود خواهند پرداخت.
با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| FINLAND |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
دوست عزیز بنده هم عضو هیات علمی هستم و البته هیچ قصدی برای خرید این خودروها ندارم چون با شرایط بنده تناسب ندارد. اما از این اقدام رفاهی مسوولین جدید دانشگاه صد درصد حمایت میکنم. خوشحالم که مسوولین قبلی دیگر در مسند نیستند تا مهمانسرای دانشگاه و رستوران و ...را به ... کرایه بدهند و اساتید را از مهمانسرا بیرون نمایند یا کرایه های وحشتناک برای آن وضع نمایند تا خودشان مجبور به ترک آنجا شوند و اینگونه به جای تلاش در جهت رفاه اساتید و کارکنان درجهت عکس عمل نمایند. پیشنهاد میکنم شما یک سر به دانشگاههایی مانند شیراز یا اصفهان بزنید و امکانات رفاهی دانشجویان و کارکنان و اساتید آنجا را با اهواز مقایسه کنید.
متاسفانه دلواپسانی که پستهای به ناحق اشغال کرده خود را از دست داده اند با تحریک تشکل های دانشجویی مشخص اقدامات تخریبی خود را آغاز نموده اند. این دولت جدید و دست اندرکاران آن مناصب دانشگاهی را بصورت انتخابی قرار داده اند مانند مدیریت گروهها. ببینید کدامیک از شما دلواپسان میتوانید در چنین انتخاباتهایی مورد اقبال جامعه دانشگاهه قرار بگیرید. آنگاه از طرف جامعه دانشگاهی نظر بدهید.
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
5
20
با سلام
درخصوص کف پوش های سالن روابط عمومی دانشگاه اطلاعیه ای دال براستحکام آنها صادر نموده است .این نمایش گاه خاص دانشگاهیان بوده وجنبه عمومی نداشته ضمنا قرار است از طرف بانک به افراد وام داده شود و نه از اعتبارات دولتی وام داده شود بهتر است سایت محترم نیز قبل از ارائه چنین مطلبی یک تحقیق ساده بعمل می آورد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
بانک عاشق چشم و ابروی کسی نیست این پول شهروندان است که در حساب بانک است و از گردش مالی آن پول به اساتید وام داده می شود. ما میخواهیم یک وام دو میلیونی بگیریم باید دو میلیون بار التماس کنیم و چند تا ضامن ببریم.
ناشناس
| FINLAND |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
پاسخ دهنده محترمی که عنوان میکنید بانک عاشق چشم و ابروی کسی نیست. بدانید که بانکهایی که در شهر دانشگاهی هستند از دانشگاه زمین و امکانات مجانی برای تاسیس شعبه میگیرند و در قبال آن مقید میشوند به دانشگاهیان تسهیلات و امکانات ویژه بدهند. این یک قرارداد دوطرفه بین بانک و دانشگاه است. سرمایه عمده این بانکها نیز منابع دانشگاه است و نه پول شهروندان عادی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
2
9
این داستان هیچ ربطی به خوابگاها ندارد.
ربطی به پزوهش و آموزش هم ندارد.
یک اقدام رفاهی ست والسلام
عضو هیأت علمی دانشگاه شهید چمران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
9
2
با سلام خدمت شما و خوانندگان عزیز
اقدام دانشگاه در خصوص توجه به موضوع تأمین رفاه دانشگاهیان در یک منطقه گرمسیر و بد آب و هوایی چون استان خوزستان در جای خود در خور تقدیر می باشد. اما یکی دو نکته ظریف در خصوص نحوه ی برگزاری این نمایشگاه وجود دارد که عرض می نمایم؛
الف) دانشگاه جای مناسبی برای برگزاری نمایشگاه اتومبیل نیست .
ب) این اقدام مدیریت دانشگاه شهید چمران به عنوان یک گام عملی در رفع مشکل رفاهی دانشگاهیان محسوب نمی گردد چرا که شرایط لازم برای بهره مندی این قشر از جامعه پرتلاش استان خوزستان به هیچ وجه فراهم نگردیده و همه چیز به صورت مبهم و شبهه انگیز می باشد لذا این اقدام بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته و البته مصرف داخلی دارد
ج) پاسخ نامناسب اداره روابط عمومی دانشگاه نسبت به اعتراضات دانشگاهیان در خصوص مکان نامناسب نمایشگاه، عذر بدتر از گناه و غیر قابل قبول می باشد که چون فضای سبز و غیره دانشکده تربیت بدنی آسیب دیده بوده لذا تأییدی بر کار آنها مبنی بر آسیب رساندن احتمالی به سالن تربیت بدنی دانشگاه باشد.
موفق و پیروز باشید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
پاسخ روابط عمومی این را می خواهد بگوید که نظارت شما و انتقاد شما در کلیت مورد احترام است ولی کاش ای نظارت قبلا هم که فضای سبز و ...در دانشکده تربیت بدنی ویران می شد، نیز وجود داشت. در پاسخ روابط عمومی گفته شده است که صدمه ای به کف سالن وارد نخواهد شد .دغدغه منتقدان چیز دیگری است!!!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
2
8
اینها از جماعت دلواپسانند و باید از آنها سوال کرد که شما که دم از کم شدن بودجه فرهنگی می زنیدچرا وقتی که در سال گذشته معاونت فرهنگی به قهقرا رفت ودر بین دانشگاههای کشور هیچ رتبه ای کسب نکرد در صورتی که در سالهای قبل از آن ما جزئ دانشکاه های برتر بودیم شما دلواپس نشدید اما امروز دلواپس سالن ورزشی دانشگاه شده اید واقعا باید به شما خسته نباشید گفت و به خاطر دلواپسیتان از شما تشکر کرد اما بدانید که دانشجویان و اساتید و کارکنان و مردم شما جماعت دلواپس را خوب می شناسند و نیاز به شناسایی خود بیش از این ندارید
کارمند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
3
1
از روابط عمومی محترم دانشگاه سوال این است که وقتی مسئولین محترم دانشگاه اضافه کاری کارمندان رادر سال جدید قطع نموده با این کار چه رفاهی برای کارکنان می خواهند ایجاد نمایند شما که در روابط عمومی تشریف دارید به افکار عمومی بفرمایید که کارمند چگونه می تواند از این خودروها استفاده نماید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
همانطور که دکتر فرازمند در جلسه با کارشناسان ارشد گفتند اضافه کار کارکنان قطع نشده است بلکه در نوع محاسبه آن تغییر داده شده است.
عضو هیتات علمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
2
8
واقعا متاثر شدم از اینکه توجه به امور رفاهی اساتید پس از سالها محنت و بی اعتناعی، این همه برای برخی عزیزان غیر قابل تحمل شده. ظاهرا دوستان خبر ندارند که وام را باید به بانک باز پرداخت کرد و اقساط ماهیانه از سوی وام گیرنده پرداخت می شود و به صورت بلاعوض نیست. در ثانی این مبلغ هیچ ارتباطی با بودجه فرهنگی و دانشجویی که مستقیما از سوی وزارت علوم ابلاغ می گردد ندارد.
انشاالله خداوند به همه ما بصیرت عنایت فرماید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
بانک عاشق چشم و ابروی کسی نیست این پول شهروندان است که در حساب بانک است و از گردش مالی آن پول به اساتید وام داده می شود. ما میخواهیم یک وام دو میلیونی بگیریم باید دو میلیون بار التماس کنیم و چند تا ضامن ببریم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
6
2
بجای دادن ماشین به هیت علمی بهتر نیست برای بالا بردن سطح علمی این افراد هزینه بشه؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| FINLAND |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
استادی که وارد یک منطقه بد آب و هوا میشود و با مشکلات مسکن و رفاه و ... مواجه است چطور میتواند بر کار علمی تمرکز نماید؟ ضمننا دانشگاه هزینه ای در این مورد نمیکند فقط یک وام است که خود شخص قسط آنرا میپردازد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
حتما کارهای دیگری در دست است. خرید ماشین و خودرو که از هر طریقی امکان پذیر است و نیاز به اجازه دادن دانشگاه ندارد. در ضمن داشتن خودرو سالم و کم مصرف بالا رفتن سطح علمی را متوقف نمی کند.
رهگذر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
1
6
من می خواستم پاسخی را دوست هیئت علمی بگم چرا این حرکت ایشون را به عنوان یک حرکت خوب در نظر نمی آورید چرا همیشه عادت کردیم نیمه خالی لیوان را ببینیم
یک شهروند اهوازی
|
FINLAND
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
1
9
اگر این فعالیت در مشهد، اصفهان، تبریز یا شیراز انجام میشد با نشویق و دلگرمی و تشکر همراه بود متاسفانه در خوزستان دیدگاههای تنگ نظرانه از رشد بخش خصوصی جلوگیری نموده و با بدی آب و هوا بهانه خوبی برای فرار افراد توانا شده است. این منفی بافی ها را باید کنار گذاشت.
از سوی دیگر همه میتوانند وام بانک دریافت کنند. همه میتوانند خودروی پلاک اروند بخرند. سالن دانشگاه طبقه دوم نیست که کف آن سقوط کند. کفپوش آن هم خراب شدنی نیست.
فکرتان را عوض کنید تا زندگیتان عوض شود.
پاسخ ها
ناشناس
| FINLAND |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
احسنت به شما آدم فهیم
کارمند دانشگاه شهید چمران
|
AUSTRIA
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
3
3
با سلام
به فکر قشر ضعیف دانشگاه هم باشید اقای رییس جوری رفتار میکنند که انگار تو این چند سال هیات علمی به زیر خط فقر امده و این در حالی است که همگان میدانند چگونه .... در ضمن به دکتر رعایایی پیشنهاد میکنم این ماشین ها را برای همان لیست 17 نفره متحصنین که الان پست دارند خریداری مینمد که به اسم همه تمام نشود. بخدا دارید به منی که پول ثبت نام بچمو ندارم ظلم میکنید. خوز نیوز تو حامی ما باش و چاپ کن تا رییس بشنود. ایشان از روزی که امده پشت میله ای فولادی نگهداری میشود.
پاسخ ها
ناشناس
| FINLAND |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
دوست عزیز یک امکانی فراهم شده که هرکس دوست دارد و توانایی دارد وام بگیرد و خودرو بخرد. دانشگاه که قرار نیست به کسی پول مجانی یا ... بدهد. چرا شما معترضید؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
دانشگاه اختیاری در بالا و پایین آوردن حقوق پرسنل ندارد . حقوق بر اساس قانون پرداخت می گردد ولی دانشگاه می تواند در انجام امور رفاهی در حد توان خود تسهیلاتی را از بیرون از دانشگاه جذب کند یا از بودجه خود در حدی که قانون اجازه دهد بپردازد مانند کارت هدیه که در دوره رییس پیشین و هم در دوره رییس جدید به کارکنان داده شد گر چه کمبودهای زندگی کارمندان با این مبالغ جزیی بر طرف نمی گردد. خیلی از استادان هم نمی توانند بدون دریافت وام این خودروها را بخرند. در ضمن رییس جدید اخیرا یک نشست دوساعته با کارمندان داشته است و حرفهای خوبی رد و بدل شد که به زودی منتشر می گردد.
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
5
4
به بنگاه اتو مبیل دانشگاه خوش آمدید ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
1
5
مکان برگزاری نمایشگاه کاملا غیر کارشناسی بوده ولی خواهشا این خودروها رو لوکس خطاب نکنید.این تفکر محرومیت پرستی را از ذهن این مردم بیچاره خوزستان پاک کنید.سوار شدن اینگونه اتومبیلها که استاندارد هستند(نه لوکس که تعریف و قیمتی کاملا جداگانه دارد)حق تمام مردم است.اینکه به عده ای معدود وام داده شود در ظاهر پذیرفتنی نیست ولی مزایایی است که هر ارگان میتواند به کارمندان خودش بدهد.ای کاش مردم عزیز ما به جای این فرغونهای ساخت داخل میتوانستند با این اتومبیلها لااقل در جاده ها خانواده خود را از خطرات ایمن کنند.
یک عضو هیات علمی چمران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
3
0
تردید دارم که کسی دلواپس املاک دانشگاه باشد. الان که 1358 نیست. الان 1393 هست. اگر فکر می کنید مسئولین جدید دانشگاه خیلی متفاوت از اسلافشان هستند سخت در اشتباهید. اختلاف فقط در نام و شکل ظاهری است. ما تاکنون در این دانشگاه شاهد مدیریت های مختلفی بوده ایم و معنای واقعی اصلاح طلبی، اصول گرایی و جدیدا اعتدال را با گوشت و خونمان لمس کرده ایم. همه یک وجه مشترک داشته اند....
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
0
0
همین بانک تجارت برای شندرغاز وام ازدواج دو تاضامن با کلی دوندگی از شما میخواهد... ضمنا باید ضامن شما هم تو دفتر ثبتی باید ضمانت بده .....
دانشجو
|
AUSTRIA
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
5
0
با سلام کلامی هم از ما دانشجویان بشنوید استادان خوبم. ایا یک دانشجو با تغییرات نباید منتظر تحول در نظام اموزشی باشد. بخدا یکی از استاد تمام های دانشکده ما که ادعای اصلاح طلبی دارد هفته گذشته کلاس جبرانی گذاشته بود بعد نیامد گفتند کسالت دارد اما دانشجو ها در همان ساعت ایشان را در نمایشگاه ماشین شهید چمران دیدند. اقای رییس به اینها برسید. ماشینو خودشون می تونند بخرن. در ضمن همه دانشجو ها فغهمیدن که این هیات رییسه چیزی برای ارایه ندارند.
دانشجوی دانشکده تربیت بدنی
|
AUSTRIA
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
4
0
با سلام واقعا برای روابط عمومی دانشگاه متاسفم که برای فرار از واقعیت به هر ترفندی دست میزند. دانشکده تربیت بدنی درست است که از ضعف مدیریت رنج میبرد اما فضای گفته شده را نیز ندارد و ما دانشجویان تمام تلاش خود را خواهیم کرد که به شرایط ایده ال برسد اما یادمتن نمیرود که دکتر زراسوندی معاون سابق با چه قدرتی در مقابل نهاد های پر قدرت بیرون برای دفاع از حق ما دانشجویان جهت استفاده از استخر ایستاد اما شما چی مدیران فعلی دانشگاه که سالن ما را اشغال کردید. هر جا است پایدار باشد ایشان.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
4
0
با توجه به اینکه این کار در دانشگاه انجام شده لازم است که ردی از درایت در آن مشاهده شود.ضمنا" بر اساس چه اولویت بندی این اقدام جز موارد ضروری در حل مشکلات اساتید بوده است
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
0
2
این همه موضوع مهمتر و حیاتی تر هست شما چسبیدید به کفپوش و پلاک اروند؟؟؟؟؟!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
0
4
دوستان عزیز من بعنوان یک غیر بومی ساکن خوزستان عرض میکنم که علت عقب افتادگی استان شما همین تنگ نظری هاست. هرکس به این استان بیاید بعد مدتی کوتاه قصد فرار مینماید. لطفا بروید و استانهای دیگر و امکانات رفاهی آنها را ببینید. خداوند در قران میفرماید: قُلْ سِیرُوا فِی الْأَرْضِ فَانظُرُوا.....
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
1
7
سلام
واقعا آدم از این همه تنگ نظری در این استان احساس حقارت میکند
خودرو نیمه استاندارد آسیایی را خودرو لوکس معرفی میکنند
وام گرفته شده از بانک را به مشکلات کمبود بودجه فرهنگی دانشگاه نسبت میدهند
به همه چیز با دید سیاسی نگاه میکنند
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
0
0
من هم تنگ نظری را علت عقب افتادگی استان خوزستان می دانم .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
0
0
حالاقیمتشون درچه حد؟
سپهسالار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
0
0
قال علی(ع):من دخل مداخل السوءاتهم
مدخل مناسب نبوددانشگاه واداره حریم علم آموزی است وسازوکاراتخاذشده غلط وایجادشبهه می نماید.والامن حیث المجموع خریدخودروی مناسب منطقه برای زیرمجموعه دانشگاه امرعجیب وغریبی نیست.
شكرخدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
0
0
هرچه بگندد نمكش مي زنند.
واي به روزي كه بگندد نمك.......................
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
0
0
سلام
من یکی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی هستم و قدرت خرید چنین خوروهایی را ندارم و بنا به کنجکاوی به این نمایشگاه سری زدم.
من هم به کیفیت پایین خودروهای داخلی معتقدم و قصد دفاع از شرکتهای مافیایی خودرو داخلی را ندارم. اما کاش می شد به جای خروج ارز و ورود خودروهای لوکس؛ کالاهای سرمایه ای بخش صنعت وارد می شد و سعی در اشتغال مولد فارغ التحصیلان همین دانشگاهها و ارتباط واقعی صنعت و دانشگاه می گردید.
نکته دیگر: سوار شدن بر مرکب چشم و هم چشمی مخالف و نابود کننده انگیزه تحقیق و پژوهش است و این مورد به وضوح پس از برگزاری این نمایشگاه در گفتگوی بین اغلب اساتید مشهود است.
دانشگاه نه محل برگزاری مراسم عزا و عروسی است نه فروشگاه خودرو چه داخلی و چه از نوع خارجی.
:
:
:
آخرین اخبار