تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۶۴۸۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
12 واحد تولیدی در دزفول به بهره‌برداری رسید
به مناسبت هفته جهاد کشاورزی ،دوازده واحد مرغداری با صرف اعتباری افزون بر 71 میلیارد ریال در دزفول به بهره برداری رسید.

معاون فرماندار ویژه دزفول در آیین افتتاح این واحدهای تولیدی که در دهستان قبله ای برگزار شد گفت:به دلیل وجود پتانسیل های موجود ، جهاد کشاورزی نخستین نهادی است که می تواند شهرستان دزفول را متحول کند.

احمد علیپور از تولید کنندگان به خاطر ایجاد شغل برای جوانان تقدیر کرد و ابراز امیدواری نمود با تدابیر اتخاذ شده شاهد رشد و شکوفایی اقتصاد کشور در بخش های مختلف باشیم.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت های کشاورزی دزفول برای ایجاد بیشترین فرصت شغلی بهره گرفت اظهار داشت:بخش کشاورزی دزفول با برنامه ریزی و سرمایه گذاری قادر به ایجاد فرصت های شغلی قابل توجهی است.

سرپرست جهاد کشاورزی دزفول نیز در این آیین با اشاره به ظرفیت های بخش کشاورزی این شهرستان ضمن تقدیر از همکاری بانک کشاورزی در ارائه تسهیلات بانکی اظهار داشت: در دو سال گذشته 53 واحد مرغداری در دزفول تسهیلات دریافت کرده که تاکنون 25 واحد از آنها به تولید رسیده است.

ˈاحمد زارعیˈ اعتبار هزینه شده برای راه اندازی دوازده واحد مرغداری را 71 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: 45 میلیارد ریال از این اعتبار از سوی بانک کشاورزی تامین شده است.

سرپرست جهاد کشاورزی دزفول افزود:با افتتاح این واحدهای مرغداری برای 53 نفر به صورت مستقیم و برای یکصد نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد شد.

وی ظرفیت تولید گوشت سفید در دزفول را حدود 21 هزار تن گوشت مرغ عنوان کرد و گفت:این میزان معادل دو برابر نیاز شهرستان دزفول می باشد.

زارعی افزود: با توجه به نیاز استان خوزستان توسعه واحدهای مرغداری در این استان ضروری است.

زارعی با اشاره به مشکلات تولید کنندگان افزود:هزینه های بالای تولید در سطح ملی گریبانگیر این صنعت شده که امیدواریم با ارائه تدابیری این مشکلات رفع شود.

وی از واحد مرغداری برادران ترابی به عنوان یکی از پیشکسوتان صنعت تولید مرغ ،فرآوری ،بسته بندی و بازاریابی در دزفول نام برد و گفت: برای راه اندازی این واحد مرغداری چهارده میلیارد ریال هزینه شده است.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: دزفول
:
:
:
آخرین اخبار