تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۶۵۴۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرج اله خبیر، معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان:
برای اجرای منطقه بندی کشور ابتدا بایدقانون‌گذاری شود/ هنوز چیزی رسما به ما ابلاغ نشده است
این موضوع در حد یک خبر است و هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است و این موضوع را وزیر محترم کشور در مصاحبه ای که داشته اند اعلام کرده اند ولی قطعی نیست چون یک فرایند قانونی باید طی بشود. باید اول لایحه مربوطه در هیات دولت مطرح شود و اگر تایید شد پیشنهاد بشود به مجلس شورای اسلامی برای تصویب و قانون گذاری
فرج اله خبیر؛ معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستانخوزنیوز: روز شنبه جواد ناصريان، معاون توسعه مديريت و منابع انساني وزير كشور از تقسيم‌بندي استان‌هاي كشور به پنج منطقه ‌خبر داد و گزارش كرد جلسات مناطق كشور از سال گذشته آغاز و در سطح استانداران برگزار شده است. معاون توسعه مديريت و منابع انساني وزير كشور اهداف منطقه‌بندي استان‌ها را «هم‌انديشي براي مسائل اقتصادي منطقه، ايجاد هماهنگي در اجراي سياست‌هاي عمومي دولت، ايجاد وحدت رويه در اجراي قوانين و مقررات منطقه، ايجاد تعامل ميان ستاد و مناطق و تبادل تجربه‌ها» خوانده بود.

فرج اله خبیر؛ معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان در این زمینه در گفت و گو با خبرنگار خوزنیوز اظهار داشت: این موضوع در حد  یک خبر است و هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است و این موضوع را وزیر محترم کشور در مصاحبه ای که داشته اند اعلام کرده اند ولی قطعی نیست چون یک فرایند قانونی باید طی بشود. باید اول لایحه مربوطه در هیات دولت مطرح شود و اگر تایید شد پیشنهاد بشود به مجلس شورای اسلامی برای تصویب و قانون گذاری.

وی در ارتباط با این مطلب که طبق گفته قائم مقام وزیر این موضوع اجرایی شده است بیان داشت: اینطور نیست و به این سادگی نیست. من در جریان این قضیه هستم و تا این فرایند طی نشود این موضوعات عملی نمی شود. منطقه ای کردن مستلزم این است که ساختار استانها تغییراتی پیدا کند و این تغییر ساختار کاری نیست که بدون قانون عملی بشود.

خبیر در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد استانهایی که با خوزستان در یک منطقه قرار گرفته اند چیست؟ گفت: چون هنوز چیزی رسما به ما ابلاغ نشده است نمی توانم اظهار نظر بکنم چون ممکن است بازتاب های دیگر داشته باشد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
فرید
|
Finland
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
0
0
...کشور رو تقسیم کردند شما میگید ابلاغ نکردند بشینین تو دفترتون ان شاالله چندروز دیگه پیک وزارت کشور ابلاغشو میارن خدمتتون بعد متوجه میشید که خوزستان با کدام استان ها در یک گروه قرار گرفته و اون زمان امیدوارم که شما و همکارانتون بتونید تجزیه وتحلیل کنید که چرا استان های چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد چرابا خوزستان در یک گروه نیستند
:
:
:
آخرین اخبار