تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۶۵۷۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرحانی خبر داد:
طرح ضیافت رمضان در خرمشهر برگزار می‌‌شود
رئیس اداره بهزیستی خرمشهر از برگزاری طرح ضیافت رمضان در هفته پایانی ماه مبارک رمضان در این شهر خبر داد.

علی فرحانی عنوان کرد: به منظور آگاه سازی و آشنایی خیرین و مسئولین و گسترش فرهنگ نیکوکاری برای جذب هدایا و نذورات، طرح ضیافت رمضان توسط اداره بهزیستی خرمشهر در هفته پایانی ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

وی به مراحل این طرح اشاره کرد و گفت: مسئولین در این طرح که در سه مرحله انجام خواهد شد، بعد و یا قبل از افطار برای  رسیدگی به مشکلات مددجویان به منازل آنها مراجعه می کنند.

رئیس اداره بهزیستی خرمشهر توزیع سبد غذایی را از دیگر مراحل این طرح برشمرد و افزود: با حمایت خیرین، اصناف و بازرگانان سبد غذایی تهیه و از طریق مراکز بهزیستی و موسسات خیریه در بین خانواده های تحت پوشش این اداره توزیع می شود.

فرحانی عنوان کرد: در صورت جمع شدن وجوه نقدی در طرح ضیافت رمضان این مبالغ برای حل مشکل مسکن، اشتغال و تأمین جهیزیه در جشن گلریزان صرف خواهد شد.

وی تصریح کرد: خیرین می توانند وجوه نقدی خود را برای اجرای طرح ضیافت رمضان به شماره حساب 2173452201001 بانک ملی به نام مشارکت های مردمی بهزیستی خوزستان واریز و همچنین برای کمک های غیر نقدی خود می توانند به ستاد بهزیستی شهرستان جنب پل قدیم خرمشهر یا مجتمع مهدیه جنب اداره مخابرات خرمشهر و همچنین همشهریان مینوشهری  نیز برای مشارکت در این امر خیر نیز می توانند به مجتمع بهزیستی مینوشهر مراجعه کنند.

رئیس اداره بهزیستی خرمشهر در پایان گفت: انتظار داریم که سازمانهای بزرگ چون سازمان منطقه آزاد اروند، اداره بندر و دریانوردی خرمشهر، شرکت نفت و گاز اروندان، شهرک صنعتی، اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و اداره گمرک نیز در این طرح مشارکت فعال داشته باشند و برای اکرام و اطعام مددجویان خرمشهر یار و یاور ما باشند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار