تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۶۵۸۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک مقام مسئول اعلام کرد:
میزان افزایش حقوق کارمندان دانشگاه
مدیرکل بودجه و تشکیلات وزارت علوم از تخصیص 22 درصدی بودجه دانشگاهها در سه ماهه نخست سال خبر داد و گفت: شناسنامه بودجه ای دانشگاهها در حال تهیه است.

مجید بهرامی گفت: ضریب حقوق و مزایای کارمندان دانشگاهها بر اساس بند واو و حتی بیشتر از 25 درصد در حال اجرایی شدن است.

وی با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال جاری بین 21 تا 22 درصد از بودجه دانشگاهها اختصاص یافته است، اظهار داشت: در مقایسه با سال گذشته، اختصاص این رقم افزایش بیشتری داشت. البته رایزنیهای دیگری در حال انجام است که در سه ماهه سوم تخصیصهای مناسب تری صورت گیرد تا دانشگاهها در آغاز سال تحصیلی با مشکل خاصی مواجه نشوند.

مدیر کل بودجه و تشکیلات وزارت علوم درباره جبران کسری بودجه سال 92 دانشگاهها از رایزنیهای صورت گرفته با معاونت برنامه ریزی ریاست جمهوری خبر داد و افزود: بودجه مناسبی از راه می رسد و در همین زمینه در حال تهیه شناسنامه دانشگاهها اعم از هزینه های پرسنلی، فضاهای فیزیکی، آزمایشگاهها، کارگاهها، مشخصات اعضای هیأت علمی هستیم.

وی ادامه داد: طی دو هفته آینده این شناسنامه آماده می شود و سپس با همکاری سایر دستگاهها بتوان اقدامات بیشتری در بودجه دانشگاهها انجام داد.

مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
0
1
امیدواریم سخن این مقام محترم فقط در حد حرف نباشد و به عمل برسد ما کارکنان دانشگاه نسبت به هم سطح های خود در سایر ادارات دارای پایین ترین اشل حقوقی هستیم و با این گرانی ها و امکانات هیچ رفاهی با نداری صورت خود را با سیلی سرخ نگه میداریم امید است با مدیریت جدید دانشگاه شاهد رشد امکانات مناسب علمی و رفاهی دانشگاه باشیم .
:
:
:
آخرین اخبار