تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۶۵۹۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم خرمشهر در مجلس:
قیمت املاک در منطقه آزاد اروند کذایی است
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت املاک در منطقه کذایی و غیرواقعی است و به جرات می‌توان گفت دولت نیز در حال حاضر نمی‌تواند این قضیه را حل کند.

عبدالله سامری امروز اظهار کرد: از زمانی که رئیس جمهور وارد این منطقه شود و شهرستان‌های خرمشهر و آبادان را زیرپوشش این منطقه قرار داده جز تورم و گرانی چیزی عاید مردم نشده است.

وی افزود: معضلات منطقه آزاد اروند کمر آبادان و خرمشهر را شکسته است و این وضعیت زندگی را به ویژه برای قشر کم درآمد بسیار سخت می‌کند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هر چه در خصوص منطقه آزاد اروند وعده داده شده محقق نشده و تنها دلیل این امر نگاه کارشناسی به این قضیه بوده است.

وی با اشاره به افزایش قیمت ملک در منطقه آزاد اروند تصریح کرد: به عنوان مثال، جوان خرمشهری که زمانی می‌توانست زمینی را در ابعاد 300 تا 200 متر به قیمت 10 تا 15 میلیون تومان خریداری می‌کرد امروز این ملک را مجبور است به قیمت 70 تا 80 معامله کند.

سامری بیان کرد: قیمت املاک در منطقه کذایی و غیرواقعی است و به جرات می‌توان گفت دولت نیز در حال حاضر نمی‌تواند این قضیه را حل کند.

وی عنوان کرد: تنها مردم مستضعف و قشر کم درآمد این دو شهرستان هستند که از این رویه متضرر می‌شوند و مجبور به تحمل هستند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: فشار قیمت مسکن به کارمندان دولت هم وارد شده زیرا حقوق‌بگیر هستند و با این شرایط دیگر نمی‌توان حال مددجویان را وصف کرد و در این باره حرفی مطرح کرد.

وی اضافه کرد: برخی از شهروندان هستند که تنها از درآمد یارانه در حال استرزاق هستند و این وضعیت برای آنها معضلات عدیده و باورنکردنی ایجاد کرده است، آیا مسئولان فکر چنین روزهایی را کرده بودند؟!

سامری در پاسخ به این سئوال که آیا در این خصوص کاری از دست نمایندگان مجلس این دو شهر بر می‌آید یا خیر؟ بیان کرد: متاسفانه دولت توجهی به این مسائل نمی‌کند.

وی ادامه داد: بارها و بارها در خصوص اینکه اعلام منطقه آزاد اروند شتابزده بود دولت را مورد خطاب قرار دادیم و گفتیم اگر قرار است منطقه آزاد شود باید کارشناسانه وارد عمل شد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خرمشهر و آبادان را نمی‌توان منطقه آزاد تلقی کرد زیرا قانون مناطق آزاد به منطقه‌ای گفته می‌شود که محصور باشد.

وی بیان کرد: تنها چندین ماه پیش کلنگ زنی کردیم اما در عمل پروژه حصارکشی انجام نگرفته است که این روند به مردم مستضعف این دو منطقه آسیب زیادی وارد می‌کند.

سامری افزود: این مردم یکبار در جنگ تحمیلی کمرشان شکسته شد و آواره شدند و باز هم برگشتند و یکسری کارها را برای ادامه معیشت خودشان در زادگاهشان انجام دادند اما امروز باز با چنین وضعی مواجه هستند.

وی ادامه داد: همه مردم این دو شهرستان که صاحب خانه و زمین نیستند که بتوانند بفروشند و دارای سرمایه و سودی از این بابت شوند و امیدواریم دولت تدبیر و امید، تدبیری را در این زمینه بیندیشد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
0
1
« قیمت املاک در منطقه اروند کذایی است» یعنی چه؟ من که نفهمیدم یکی برای من معنی کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
0
0
یعنی چی این
:
:
:
آخرین اخبار