تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱
کد خبر: ۶۶۲۸۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سقوط پل عابر پیاده بر اثر برخورد تریلی در اهواز
ساعاتی پیش بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی با پل عابر پیاده در اهواز، عرشه پل سقوط کرد.

این حادثه حدود 45 دقیقه بامداد امروز و در مسیر جاده ساحلی غرب کارون (کیانپارس) نبش خیابان 13 روی داد و برخورد تریلی، عرشه پل عابر پیاده به طور کامل سقوط کرد.

علیرضا عالیپور معاون خدمات شهری شهرداری اهواز که در محل حادثه حاضر بود در تشریح این حادثه گفت: این حادثه که منجر به سقوط عرشه پل عابر پیاده شد، خوشبختانه هیچگونه خسارت مالی و جانی در پی نداشت.



وی افزود: پس از اطلاع از وقوع حادثه به همراه مدیران آتش نشانی و دیگر عوامل در محل حادثه حاضر شدیم و با توجه به اینکه به دلیل سقوط پل، مسیر تردد خودروها مسدود شده و شاهد ترافیک و تجمع مردمی در محل بودیم، رئیس پلیس راهور و عوامل فرماندهی انتظامی نیز در محل حاضر شده و صحنه را مدیریت کردند.

عالیپور تصریح کرد: با توجه به اینکه اتصالات این پل پیچ و مهره ای بود، عملیات جابجایی و کنار گذاشتن آن و بازگشایی مسیر تا حدود ساعت 4:30 بامداد ادامه یافت و اکنون مسیر جاده ساحلی باز است.

معاون شهردار اهواز ادامه داد: برابر نظر پلیس راهور، با توجه به ممنوعیت تردد وسایط نقلیه سنگین، در این حادثه راننده تریلی کاملا مقصر است و خودرو وی توقیف خواهد شد. علاوه بر این، ارتفاع بار تریلی نیز بیش از 4.5 متر بوده که همین موضوع موجب برخورد کانتینر روی تریلی با عرشه پل شده است.

حدود یک ماه گذشته نیز شاهد برخورد یک دستگاه تریلی با پل عابر پیاده در منطقه کوت عبدالله اهواز بودیم و به نظر می رسد باید در این زمینه تدابیر ویژه ای اندیشیده شود.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
0
0
پس اون پرایده که تا شیشه جلو له شده ماشین.... بود!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
0
0
چطور معاون شهدار می گوید این حادثه خسارت مالی در پی نداشته است؟ پس تعمیر پل تخریب شده هزینه مالی ندارد؟!
جا دارد معاون شهردار بیشتر به جملات خود دقت کند.
جاوید
|
United States of America
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
0
0
چه پلی بوده که با برخورد کانتینر کنده شده؟مگه خودروی تریلی چقدر سرعت داشه.؟
:
:
:
آخرین اخبار