تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۶۶۴۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خبیر تاکید کرد:
لزوم حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه همدل نبودن مسلمانان موجب شده که اسرائیل اینگونه فلسطین را مورد هجوم قرار دهد، گفت: امیدواریم اتحاد، انسجام و همدلی بین مسلمانان محقق شود تا بتوان با اسرائیل مقابله و از بروز این فجایع جلوگیری کرد.

فرج‌‌‌‌اله خبیر در نشست ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس و انتفاضه که در استانداری برگزار شد، با بیان اینکه همزمان با ماه رمضان فجایع دردناکی از سوی اسرائیل در نوار غزه و فلسطین صورت گرفته است، گفت: هر ساله این فجایع به صورت توطئه و برنامه‌ریزی شده صورت می‌گیرد. فجایع اسرائیل به صورت حمله زمینی، هجوم به خانواده‌ها و در مورد اخیر آتش زدن نوجوان 17 ساله بوده است.

خبیر با تاکید بر اینکه مساله فلسطین از دیرباز مطرح بوده است، تصریح کرد: از زمانی که اسرائیل تشکیل شده و در دوران اخیر نیز شاهد این فجایع بوده‌‌ایم و دلیل این امر نیز نبود همدلی بین مسلمانان بوده که به دنبال آن مردم فلسطین از موطن اصلی خود خارج و آواره شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه انگلیس و آمریکا به دنبال این هستند که اسرائیل این غده چرکین همیشه در منطقه حضور داشته باشد، ادامه داد: حمایت آمریکا و انگلیس از اسرائیل به گونه‌ای بوده که همیشه حق را به اسرائیل می‌دادند. در دیدگاه‌ها رسانه‌های غربی اهمیت جان سه نفر از رژیم اسرائیل بیشتر از تعداد افرادی است که به دست این رژیم به شهادت می‌رسند. حمایت از اسرائیل این روزها به صورت سیاسی و اقتصادی بوده به گونه‌ای که در حوزه رسانه شاهد هزینه میلیاردها دلار هستیم. امیدواریم اتحاد، انسجام و همدلی بین مسلمانان محقق شود تا بتوان با اسرائیل مقابله و از بروز این فجایع جلوگیری کرد.

خبیر در ادامه به لزوم حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: مردم باید به صحنه بیایند و به مانند سال های گذشته و بلکه بیشتر حضور داشته باشند. در این میان و در مدت باقی‌مانده دستگاه‌های اجرایی نسبت به برنامه‌ریزی مدون اهتمام داشته باشند و در حد توان نسبت به انجام امور اقدام کنند. در خصوص راهپیمایی روز قدس نیز به فرمانداری‌ها ابلاغ شود که هماهنگی لازم در این راستا صورت گیرد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره با اینکه مساجد مکان تبلیغی مناسبی هستند، گفت: دستگاه‌های اجرایی نسبت به روشنگری در خصوص اهمیت حضور و مشارکت مردم در راهپیمایی روز قدس اهتمام لازم داشته باشد.

حجت‌الاسلام سعید جعفری مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان نیز در این نشست گفت: آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان پیگیر مصوبات و برنامه‌های مدون جلسات این ستاد هستند. در این راستا از دستگاه‌های اجرایی درخواست می‌کنیم در خصوص ارائه برنامه‌های خود در این زمینه اقدام کنند.

:
:
:
آخرین اخبار