تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۶۶۴۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان :
انتشار قراردادها از سوی AFC منع شد/حداکثر قراردادمان تاکنون 420 میلیون است
باشگاه‌ها دیگر حق انتشار قراردادها را ندارند، چرا که گفته شد قرارداد محرمانه و بین باشگاه و بازیکن است و ممکن است که کسی راضی نباشد که اسرار محرمانه آن پخش شود و به همین دلیل انتشار قراردادها از نظر قانونی منع شده است
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که بازیکنانی را جذب کرده‌ایم که انگیزه دارند و می‌خواهند خود را ثابت کنند، گفت: حداکثر قرارداد ما تاکنون 420 میلیون تومان بوده است.

محمد نظری اظهارکرد: طی جلسه‌ای که شنبه هفته گذشته با وزیر ورزش، کفاشیان و خادم داشتیم، اعلام شد که AFC گفته است که باید از انتشار قراردادها خودداری کنید، چرا که بر حسب مقررات و قوانین حاکم، قرارداد یک سند محرمانه است و نمی‌توان آن را منتشر کرد.

وی ادامه‌داد: در کل قرار است که دیگر قراردادها منتشر نشوند، مگر این‌که مورد خاصی پیش بیاید و خود فدراسیون آن را پیگیری کند. به هر حال فدراسیون خودش تمام مبالغ قراردادها را دارد و اگر هم موردی پیش بیاید از طرف فدراسیون منتشر می‌شود.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان بیان کرد: به هر حال باشگاه‌ها دیگر حق انتشار قراردادها را ندارند، چرا که گفته شد قرارداد محرمانه و بین باشگاه و بازیکن است و ممکن است که کسی راضی نباشد که اسرار محرمانه آن پخش شود و به همین دلیل انتشار قراردادها از نظر قانونی منع شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیش از این خود شما با انتشار ریز قراردادها موافق بودید یا خیر؟ گفت: خیر موافق نبودم، چرا که به نظر من این موضوع باعث به وجود آمدن حاشیه‌هایی می‌شد.

نظری خاطر نشان کرد: به هر حال در همان جلسه‌ای که داشتیم‏ صحبت وزیر ورزش این بود که در زمینه قراردادها باید هم‌فکر و هماهنگ باشیم و موارد را رعایت کنیم و فدراسیون نیز موارد و هزینه‌ها را کنترل کند. درکل سقف هزینه باشگاه‌ها 12 تا 15 میلیارد تومان و آن‌ باشگاه‌هایی که آسیایی نیز هستند تا 18 میلیارد تومان است. اگر باشگاهی هم مورد خاصی دارد، باید با فدراسیون مکاتبه کند و اعلام کند به چه دلایلی هزینه‌هایش بیشتر شده است که آن موقع کار کارشناسی روی این موضوع انجام می‌شود.

وی بیان‌کرد: به هر حال آقای گودرزی خواست که سقف قراردادها رعایت شود و به این صورت نباشد هر کسی به هر صورتی که می‌خواهد تعهد دهد و آن‌چه را که می‌تواند تعهد دهد. وزیر از باشگاه‌ها خواست که واقعی برخورد کنند تا در نهایت کم‌کم هاله‌هایی از دلال‌بازی که در فوتبال به وجود آمده است، از بین برود.

مدیرعامل باشگاه نفت‌مسجدسلیمان با بیان این‌که برآورد هزینه‌های‌ این فصل‌مان 12 میلیارد تومان است، گفت: البته تا پایان فصل ممکن است نزدیک به هفت میلیارد تومان آن تامین شود. به هر حال نیمی از این 12 میلیارد تومان صرف حق‌الزحمه مربیان و بازیکنان و نیمی دیگر صرف دیگر برنامه‌های‌مان می‌شود.

وی در پاسخ به پرسش دیگری که امسال حداکثر مبلغ قرارداد باشگاه چقدر بوده است؟ خاطرنشان‌کرد: تاکنون حداکثر قرارداد ما 420 میلیون تومان بوده است. ما بازیکنانی را داریم که سال گذشته در تیم‌هایی بودند که از آن باشگاه‌ها مبلغ بیشتری نسبت به باشگاه ما دریافت می‌کردند ولی اکنون به دلیل این‌که انگیزه دارند و می‌خواهند خود را ثابت کنند، حاضر شده‌اند که از ما مبلغ کمتری دریافت کنند.

نظری عنوان‌کرد: به هر حال ما امسال نفرات دومی را جذب کرده‌ایم که انگیزه دارند و می‌خواهند خود را مطرح کنند و بازیکنانی که اشباع شده‌اند را جذب نکرده‌ایم. ما اعتقاد داریم آن جایگاهی که برای تیم‌مان تعیین کرده‌ایم، صد درصد محقق می‌شود.

وی گفت: طبق برنامه‌ای که داریم، مطمئن هستیم همان‌طور که طی دو سال تیم را به لیگ برتر رساندیم، امسال هم به اهداف‌مان می‌رسیم و به این موضوع شک نداریم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار