تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۶۶۴۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجرا ویژه برنامه «قرآن در رمضان» در خوزستان
مسؤول دارالقرآن الکریم اداره‌ کل تبلیغات اسلامی خوزستان، با بیان این که برنامه «با قرآن در رمضان» از روز نخست ماه مبارک رمضان آغاز شد، گفت: در این برنامه روزانه با استفاده از ظرفیت های بومی یک شهرستان، محفل جزء خوانی به صورت زنده از همان شهرستان از شبکه استانی پخش خواهد شد.

قاسم مقدمی، مسؤول دارالقرآن الکریم اداره‌ کل تبلیغات اسلامی خوزستان به اجرای برنامه «با قرآن در رمضان» اشاره کرد و افزود: این برنامه با همکاری صدا و سیمای مرکز خوزستان در شهرستان های استان برگزار می شود.

وی با بیان این که برنامه «با قرآن در رمضان» از روز نخست ماه مبارک رمضان آغاز شد، گفت: در این برنامه روزانه با استفاده از ظرفیت های بومی یک شهرستان، محفل جزء خوانی به صورت زنده از همان شهرستان از شبکه استانی پخش خواهد شد.

مسؤول دارالقرآن الکریم اداره‌ کل تبلیغات اسلامی خوزستان، به دشواری اجرای این برنامه در شهرستان ها اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته تأییدیه قاریان شهرستان های از شورای عالی قرآن صادر شد و بیش از 80 قاری به تأیید این شورا رسیدند.

مقدمی با بیان این که پیش از اجرای این طرح در سطح استان تنها 24 قاری مورد تأیید شورای عالی قرآن بودند، گفت: قاریان تأیید شده از نیروهای ارزشی و قاریان برتر استان هستند.

مسؤول دارالقرآن الکریم اداره‌ کل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه تصریح کرد: پخش زنده جزء خوانی در شهرستان های گوناگون استان خوزستان روزانه در طول ماه رمضان رأس ساعت 18 ازشبکه استانی خوزستان پخش می‌شود.

وی آغاز برنامه «با قرآن در رمضان» را شهرستان بهبهان عنوان کرد و گفت: این مراسم در بقعه امامزاده حیدر برگزار شد و در آن رضا علی‌زاده، ماجد نصری و عبدالامام حمادی به قرائت قرآن پرداختند.

مسؤول دارالقرآن الکریم اداره‌ کل تبلیغات اسلامی خوزستان، اظهارداشت: در سال‌های گذشته مرکز برنامه در اهواز بود، اما امسال همه شهرستان‌های استان این فرصت را خواهند داشت که میزبان این برنامه قرآنی باشند و همه توانایی و تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر آن به کار خواهند گرفت.
:
:
:
آخرین اخبار