تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۶۶۴۹۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری قاتل رییس بانک اهوازی / جزئیات
انتشار خبر قتل هولناک مردی در اطراف هفتکل، موجی از نگرانی، هفتکل را گرفت. خوشبختانه با روشن شدن زوایای این قتل دیگر بار آرامش به هفتکل باز خواهد گشت.

رئیس پلیس   آگاهی هفتکل  درگفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی  هفتکل با اعلام مطلب پیش گفته اضافه کرد: قاتل رئیس بانک ، یک زن با نام سمیه .ش بوده است که پس از انجام این جنایت هولناک به سمت شهرکرد گریخته ودرآنجا ضمن اعتراف به قتل انجام شده و همچنین نحوه انجام   و علت مرتکب شدن  قتل ،خود را تسلیم نیروی انتظامی شهرکرد نمود .

با همکاری نیروی انتظامی شهرکرد قاتل به هفتکل عودت داده شد تا وی با حضور یافتن در محل حادثه ،صحنه  را بازسازی کرده ودرستی گفته هایش مشخص شود.سروان علیزاده افزود:قاتل در اعترافات خود گفته است :باخوراندن ماده بیهوشی که در دوغ ریخته بود ،مقتول را بیهوش نمود.سپس با تهیه مقداری بنزین و پلاستیک و یافتن محلی آرام در اطراف هفتکل مبادرت به سوزاندن مقتول نموده است .همچنین قاتل اعتراف نموده که این جنایت وحشتناک را به تنهایی انجام داده و همکاری نداشته است .

قاتل که خونسردی خود را حفظ کرده بود در بازجویی اعتراف کرد : بعد از خوراندن ماده ی بیهوشی یا خواب آور به مقتول ابتدا ساعتی در اطراف اهواز بلاتکلیف بودم تا اینکه به مسیر هفتکل وارد شدم و بعد از آن به جاده ی خاکی زده و مقتول را از ماشین بیرون آورده و رویش بنزین و پلاستیک ریخته و وی را آتش زدم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳
حزباوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
0
5
عجب!!مگه چه کار کرده که می خوای حفظ حرمتش کنی؟!؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
1
2
براچه کشت؟
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
1
2
چقدر خبر کاملیه!!!!!!!!!!
:
:
:
آخرین اخبار