تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۶۶۴۹۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاربران/ به مشکل قطعی آب در رامشیر رسیدگی شود
وضعیت آب شرب رامشیر واقعا اسفناک است و مردم را در این گرمای طاقت فرسا بسیار رنجانده است هر شب حدود ساعت 12 قطع و وصل می شود و چنان افت فشار دارد که پمپ هم کارساز نیست در روز هم بیشتر مناطق بخصوص بخش پانصد دستگاه و شهرک آبی وجود ندارد و آروزی آب دارند
یکی از کاربران خوزنیوز با امضای «شهروند رامشیری» مطلب زیر را برای ما ارسال کرده است:

وضعیت آب شرب رامشیر واقعا اسفناک است و مردم را در این گرمای طاقت فرسا بسیار رنجانده است هر شب حدود ساعت 12 قطع و وصل می شود و چنان افت فشار دارد که پمپ هم کارساز نیست در روز هم بیشتر مناطق بخصوص بخش پانصد دستگاه و شهرک آبی وجود ندارد و آروزی آب دارند جالب این است که رامشیر از جهت خط انتقال مشکلی ندارد و سهمیه آن با توجه به جمعیت آن کافی است اما بدلیل پوسیدگی شبکه های داخلی هدر رفت آب بسیار زیاد است و همین امر یکی از دلایل افت فشار آب است و در این چند سال  متاسفانه کوششی در جهت بهبود شبکه انجام نشده است.
 قرار بود جهت افزایش فشار آب از کانال سد انحرافی رامشیر آب برداشت کنند و بعد از تصفیه به مخازن آب تزریق شود و از این طریق افت فشار جبران شود همه مقدمات کار هم انجام شد و بیشتر مشکلات بر طرف شد اما بدلیل عدم  پیگیری جهت نصب فلیتر های تصفیه و مشکلات جزئی کار طرح تاکنون اجرایی نشده است و مردم در رنج و عذابند. چرا مسئولین سازمان آب و فاضلاب استان توجه ای به مشکلات شهروندان رامشیری ندارند. خودشما بررسی نمایید شهری که بیش از ظرفیت خود دارد از آب جنوب شرق سهمیه آب می گیرد چرا باید مشکل آب داشته باشد.
 آقای نماینده چرا به مشکلات مردم توجه ای نمی کنید؟ [...] چرا مردمی که دارند بهاء آب را پرداخت می کنند کار به کیفیت آب نداریم باید اینچنین رنج ببرند که حتی جهت مایحتاج عمومی خود نتوانند آب کافی داشته باشند؟ آقایانی که بر کرسی های صندلی استان تکیه زدید چرا بازدید میدانی ندارید به میان مردم بیاید تا بشما بگویند چه مشکلاتی دارند و از نزدیک مشکلات آنها را لمس کنید کافی است سری به شهرک و منطقه پانصد دستگاه بزنید.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۴
رامشیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
0
5
گوش اگرگوش وتو ناله اگرناله من ،آنچه جایی نرسد فریاد است
عبود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
0
2
اداره اب رامشیر بجای اینکه در سازمان سقا خانه بزند و این همه خرج روی دست اداره بگذارد فکری بحال اب شرب مردم کنه
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
0
2
دیشب ساعت 9 قطع شد دیگه هم نیومد تا دم صبح با افت فشار.
البته تو شهری که هیچ مسئول بومی وجود نداره معلومه که اینجور میشه
رامشیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
0
2
به کی بگی آخه...
:
:
:
آخرین اخبار