تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۶۶۶۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بختیاررحمانی:نمی‌توانستم فولاد را تنها بگذارم
کاپیتان تیم فوتبال فولادخوزستان پس از تمدید قرارداد خود با این تیم گفت: نمی‌توانستم فولاد را تنها بگذارم.

بختیار رحمانی اظهار کرد: دو سه روزی است که با تیم تمرین می کنم. پس از آمدن از جام جهانی 10 روزی بود که تمرین نداشتم و اکنون هم خیلی خسته هستم و به من فشار آمده است.

وی در ادامه گفت: روز گذشته (شنبه) به باشگاه رفتم و طی صحبت هایی که داشتیم، قراردادم را برای یک سال دیگر تمدید کردم و این قرارداد امروز ساعت 18 بعدازظهر در هیات فوتبال استان به ثبت می رسد.

هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان این‌که پیشنهادهای بهتری نیز داشتم، گفت: ولی دوست نداشتم فولاد را تنها بگذارم و هر چه پیش می رفتم درصد جدایی‌ام از فولاد کمتر می شد. یکسری شرایط در اینجا وجود دارد که به راحتی نمی توان از آن‌ها دل کند. زندگی در این جا برای من راحت تر است و به این جا عادت کرده ام. من واقعا اهواز و مردم آن را دوست دارم.

وی افزود: هدف من لرژیونر شدن و رفتن به تیم های اروپایی است که ان‌شاالله به این هدفم نیز خواهم رسید. باشگاه و آقای دهکردی همیشه به من لطف دارند. دهکردی از من حمایت می‌کند و به من گفت که اگر پیشنهاد اروپایی داشته باشی با رفتنت مخالفتی ندارم.

رحمانی بیان کرد: من واقعا پیشنهادهای بسیاری داشتم ولی نمی توانستم فولاد را تنها بگذارم. هر کسی از دوستان هم که با تماس می گیرد به من می گوید کار خوبی کردی که در فولاد ماندی و ان‌شاالله که به همین صورت باشد و تصمیم خوبی گرفته باشم و امیدوارم با کادر فنی و مدیریت باشگاه سال خوبی را داشته باشیم.



وی درباره اسکوچیچ گفت: او فرد بسیار خوبی است و خیلی دوست دارد که تجربیات خود را در اختیار بازیکنان قرار دهد. به نظرم اسکوچیچ خیلی می تواند به بازیکنان به ویژه جوان‌ترهای تیم کمک کند. او موارد را خیلی خوب توضیح می دهد و بسیار خوب هم فوتبال واقعی را نشان می دهد. به نظر من اسکوچیچ می تواند موفق باشد و امیدوارم که به همین صورت هم شود. خود من هم او را دوست دارم و یکی از دلایل ماندنم در فولاد خود اسکوچیچ بود.

این ملی‌پوش فولاد درباره ماندن کی‌روش در ایران هم اظهارکرد: می دانم که کی روش قلباً دوست دارد در ایران بماند ولی به هر حال یکسری موارد در فوتبال به وجود می آید که ممکن است شرایط را تغییر دهد. ماندن او می تواند به فوتبال ایران کمک کند و فوتبال ما به مربی ای مانند کی روش نیاز دارد و امیدوارم که او در ایران بماند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار