تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۶۶۶۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هنرمندان با صدور بیانیه‌ای اقدامات وحشیانه اسرائیل را محکوم کردند
جمعی از هنرمندان با صدور بیانیه‌ای اقدامات وحشیانه اخیر رژیم اشغالگر قدس علیه مردم بی‌دفاع غزه را محکوم کردند.

در پی اقدامات وحشیانه اخیر رژیم اشغالگر قدس علیه مردم بی‌دفاع غزه باز هم هنرمندان همیشه در صحنه کشورمان در اقدامی شایسته تقدیر بیانیه را در محکومیت رژیم خونخوار صهیونیستی در اختیار خبرنگار سینمایی فارس قرار داده‌اند که متن کامل آن به شرح ذیل است:

برخی از ما می‌اندیشیدیم ابراهیم (ع) خط بطلانی کشید بر ذبح انسان به پای خدایان از سنگ و چوب اما اکنون نژاد پرستان صهیونیستی خائن به بشریت انسان‌هایی بی گناه را به پای امیال غیر انسانی  ومتکبرانه خود قربانی می کنند .در دید آنان  تاریخ همان است وسرنوشت ها همان. رفتار رژیم اسرائیل جنایت کار چون  قرون وسطی، دانایی و شرافت انسانی مردمان  را و توانایی آنا ن برای دست یابی به آن را مورد تردید جدی وتمسخر قرار داده ولجن مال کرده است.  تاریخ زمان نیست، ذات وجوهره ای دارد که آن را به حرکت وا می دارد و زمان را تبدیل به تاریخ می‌کند. این ذات وجوهره اش شدن انسان است  بر دو خط کفرو ظلم و شرک و...وخط دیگر سیر، توحید وحق وآزادی وبرابریست...که این حقیقت است نه حقی برای تحقق نیافتن. امروز رژیم اسراییل بر خط مقدم  ظلم و شر... وخیانت بر شرافت انسانی حرکت می کند .این اعمال ننگین  مربوط به دین یهود نیست بلکه با دستان پلید عده‌ای جنایتکار روی م‌یدهد حتی بنام اسلام (داعش) در عراق. و گا می آنطرف ترفلسطین بر خط مقدم توحیدو مظلومیت وآزادگی ... است با چشمان فرو بسته کودکان وزنان به خاک وخون افتاده اش با پیوندها وذات گران بهایش با شدنش به تندیس افتخار ابناء بشر زیرا قدرت قلبشان بیشتر از قدرت ذهن وتفنگشان است که صد البته از ایمانشان است.  ما جمعی از هنرمندان، ضمن محکوم کردن وانزجار از تلاش‌های نژاد پرستانه رژیم کودک کش اسرائیل  با فریادی بلند از مردم  مظلوم فلسطین حمایت کرده  به آزادگان وهنرمندان مسئولیت پذیر می‌گوییم: ما باید چونان قاضی که حقی ندارد اما رای به حق میدهد حق را بگوییم. قلم کم هزینه ترین وسیله برای دفاع ازپر هزینه ترین مظلومیت زما ن ماست، گمراهی بشر را بدست قلم بسپارید و قلم را به عشق به آزادگی وانسانیت تا بلکه این رژیم سفاک را از جنایات  بیشر باز داریم. به فلسطین و غزه هم می‌گوییم: برای یاری به جنگل آیینه های رو سیاه و ترک خورده در نفاق وجهل نیا ندیش که خداوند یاور توست وبدان دوباره از کویر خفتهء لبان خشک روزه دارت که به خاک افتاده، سبزهء پیروزی قد می کشد و به یقین فردای دورت را توکل ومجاهدت وامید می سازد که البته در طوفان در یا امید داشتن پیروزی است  والا در ساحل آرامیدن، امید بی معناست. پس مقاوم و صبور بمان  که اگر شیطان به انسان سجده نکرد اما عاقبت بر سرزمین تو چونان درایران و... با تمام توانش به پای تو به سجده خواهد افتاد.انشاء الله

امضاءکنندگان این بیانیه عبارتند از: حجت‌الاسلام والمسلمین استاد پناهیان، فرج‌الله سلحشور، جهانگیر الماسی، اکبر عبدی، پرویزشیخ طادی، جمال شورجه،جهانبخش سلطانی،جعفر دهقان،قربان محمد پور، محمد صادق آذین، محسن علی‌اکبری، حسن نجاریان، اسماعیل سلطانیان، اسرافیل علمداری، عباس قلیچ‌لو، کورش زارعی، مجتبی بی‌طرفان، نسرین نکیسا، سعیده عرب، سیدمهدی فرخ‌پور، اسماعیل حاج‌حیدری، روح‌انگیز شمس، علی درخشی، مسعود ده‌نمکی، محمد هاشم‌پناه، وحید یامین‌پور، محمود عالیشوندی، مقیمی، معطری، محمدرضا داودنژاد، کیوان‌نیا، علیرضا لرستانی، روح‌الله برادری، زینال ایزد پناه، خلیل عقاب، افشین چگینی، پیرحیاتی، مصطفی پورحامدی، محمد اکبرزاده، امیر صادقی، رامین راستاد، علیرضا حقیقی، مهدی آقایی، حامد قوام، فرهاد مسکوک، سیدابوالفضل سیدالنگی، بهرام صادقی مزینانی، رمضانپور، مرتضی شاه کرمی.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار