تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۶۶۷۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نظري:
تامين كالاهاي اساسي ماه رمضان در خوزستان
مدير عامل سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان با اشاره به تامين كالاهاي اساسي ماه مبارك رمضان در استان گفت: تمهيدات لازم انديشيده شده تا پايان اين ماه مبارك مشكلي در اين زمينه به وجود نيايد.

امير حسين نظري با اشاره به برگزاري نخستین نمایشگاه عرضه مستقیم موادغذایی و بهداشتی ویژه فاز دوم طرح هدفمندی یارانه ها و طرح ايستگاه در ماه مارك رمضان، عنوان كرد: اين نمايشگاه با همكاري اداره كار و تعاون استان در غالب 60 غرفه مواد غذايي و بهداشتي برپا شده است.

وي افزود: كليه اجناس ارائه شده در اين نمايشگاه با قيمت مناسب و تا 30 درصد پايين تر از قيمت بازار به فروش مي رسند.خوشبختانه تاكنون استقبال بسيار خوبي از سوي مردم صورت گرفته و موجي از رضايتمندي را در بين شهروندان اهوازي به وجود آورده است.

مدير عامل سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان تصريح كرد: ما همه تلا ش خود را به كار برديم تا با عرضه مستقیم محصولات غذايي و بهداشتي تولیدکنندگان بخش های خصوصی و تعاونی در استان، واسطه ها را حذف و دست دلالان را در فروش محصولات اين چنيني برچينيم.

نظري با بيان اينكه از ابتداي سال جاري تاكنون در تامين كالاهاي اساسي در استان با مشكلي خاصي مواجه نشديم، گفت: تنها در مقطعي در خصوص محصول برنج دچار كمبود هايي در استان شديم كه اين كمبود ها با وارد كردن اين محصول از بين رفت.

وي افزود: توليدات استاني محصولاتي مانند گوشت قرمز و سفيد پاسخگوي نياز استان است و ما در اين زمينه نيازمند واردات نيستيم.

مدير عامل سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان اظهار كرد: تمهيدات لازم انديشيده شده است كه براي تامين كالاهاي مورد نياز در ماه مبارك رمضان با مشكلي مواجه نشيم و خوشبختانه تاكنون نيز در هيچ زمينه اي دچار كمبود نشده ايم.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار