تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۶۶۸۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی اندیمشک خبر داد ؛
کشف و متلاشی‌شدن 4 باندسرقت در اندیمشک
فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: با تلاش ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی چهار باند سرقت در این شهرستان کشف و متلاشی شد.

اکبر کروندی امروز اظهار کرد: با تلاش ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت این فرماندهی در ماه جاری و در عملیات‌های جداگانه، چهار باند سرقت که اقدام به سرقت از منازل و کیف‌قاپی از شهروندان می‌کردند کشف و متلاشی شد و در مجموع 19 نفر سارق نیز دستگیر شدند.

وی افزود: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل و مغازه در سطح شهرستان، تیمی متشکل از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پیگیری این پرونده را بر عهده گرفت.

فرمانده انتظامی اندیمشک اضافه کرد: کارآگاهان پس از تحقیقات خود، رد پایی از پنج سارق را که اقدام به ایجاد باندی کرده بودند، شناسایی کردند که این افراد در بازجویی‌ها به 10 فقره سرقت از منازل شهروندان با همکاری یکدیگر اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده به همراه اموال مکشوفه برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کروندی اضافه کرد: همچنین در این مدت و در پی شکایات شهروندان از انجام کیف‌قاپی در سطح شهرستان با انجام شگردهای پلیسی باند سارقین کشف و سه نفر متهم دستگیر شده که در بازجویی‌ها به 19 فقره کیف‌قاپی اعتراف کردند ضمن اینکه اموال سرقتی نیز از منازل سارقان کشف شد.

فرمانده انتظامی اندیمشک با اشاره به کشف و انهدام یک باند سرقت به عنف در این شهرستان نیز تصریح کرد: با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی توانستند 6 نفر از اعضای این باند را که اقدام به سرقت مسلحانه از منازل شهروندان می‌کردند دستگیر نمایند که پس از بازجویی، سارقین به سه فقره سرقت اعتراف نموده ضمن اینکه اموال سرقتی نیز از متهمان کشف گردید.

وی ضمن هشدار به قانون‌گریزان و هنجارشکنان خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان در مقابل این عده قلیل که سعی در به مخاطره انداختن آرامش شهروندان دارند، ایستادگی خواهد کرد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار