تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۶۶۹۵۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تصاویر/ 86 ساچمه تفنگ شکاری در بدن محیط‌بان خوزستانی
خوزنیوز: احمد رضا لاهیجان زاده مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان به همراه جمعی از پرسنل اداره کل از هادی جلالی محیط بان مصدوم شده آبادان عیادت کرد.

به گزارش خوزنیوز، در جریان این عیادت وی ضمن کسب اطلاع از وضعیت جسمانی این محیط بان در جریان از اقدامات درمانی که برای او صورت گرفته قرار گرفت .ایشان ضمن تقدیر از رشادت این محیط بان در حفاظت از محیط زیست وجود چنین محیط بانانی را مایع سر بلندی برای محیط زیست دانست .

وی ضمن آرزوی  بهبود هرچه زود تر برای این محیط بان گفت تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا باکمک نیروی انتظامی این متخلفین دستگیر به مراجعه قضایی تحویل گردند.  در جریان این عیادت هادی جلالی گزارش از حادثه را برای مدیرکل ، همراهان تعریف چگونگی مصومیت خود را شرح داد.

لازم بذکر است هادی جلالی محیط بان شهرستان آبادان می باشد که دارای 32سال سن ودو فرزند بوده که در تاریخ 23تیرماه در تالاب بین المللی شادگان در هنگام انجام وظیفه مورد اصابت سه گلوله تفنگ شکاری متخلفین شکاروصید قرار گرفته که تعداد86 ساچمه به  بدن وی وارد شده است.










غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
رامشیری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
1
21
بنظر شما آیا کسانی که دست به چنین جنایت هایی میزنند فرقی با آدمخوارها دارند؟
خوزستانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
0
8
خوب خدا رو شکر که به خیر گذشت ولی یه نکته جای تامل داره و آن اینکه اگه خدایی نکرده این تیراندازی باعث فوت این عزیز میشد چه کسی جوابگوی خانواده او میشد؟چرا قانون بازدارنده ای در خصوص حمل اسلحه چه جنگی و چه شکاری نداریم؟قوه قضاییه و نیروی انتظامی باید به شدت با این حرکت برخورد کنه وگرنه معلوم نیست که چه آینده بدی در انتظار شهروندان خواهد بود
sardar
|
ROMANIA
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
0
12
نگران نباشید فردا که حکم به محکومیتش دادند حالش خوب میشه میفهمه نباید با شکارچیا درگیر بشه . مثه اون همکارش که منتظر اجرای حکم اعدامه...
:
:
:
آخرین اخبار