تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۶۶۹۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اطلاعیه اداره کل امور مالیاتی استان خوزستان
مودیان محترم مالیاتی:
شما می توانید بدون مراجعه به اداره امورمالیاتی از طریق سامانه www.TAX.gov.ir  اظهارنامه الکترونیکی خود را ارسال و مالیات مربوطه را نیز پرداخت نمایید.


www.tax.gov.ir

اداره کل امور مالیاتی استان خوزستان

سایت دفتر خدمات مودیان سازمان امورمالیاتی کشور

اطلاعيه مهم دفتر حراست اداره کل امورمالياتي خوزستان   
قابل توجه موديان محترم مالياتي برخي از افراد سودجو وفرصت طلب وبا استفاده از عدم آگاهي موديان محترم وبا ادعاهاي تسهيل در انجام امورمالياتي ،اخذ تخفيف ،وبخشودگي جرائم مالياتي و... اقدام به ارائه شماره حساب شخصي مي نمايند لذا هنگام پرداخت ماليات با دستگاه POS جهت صحت پرداخت وکسب اطمينان از واريز وجوه به حسابهاي مالياتي تاکيد مي گردد به مواردذيل توجه فرماييد: 1-رسيد دستگاه POS را دريافت ومبلغ مندرج در رسيد را با مبلغ ماليات پرداختي کنترل نماييد. 2-به درج عبارت سازمان امورمالياتي يا اداره کل مربوط يا "پرداخت قبض مالياتي" در رسيد دستگاه POS دقت فرماييد. 3-شماره قبض يا شناسه پرداخت مندرج در رسيد دستگاه POS را با شماره هاي مندرج در قبض مالياتي کنترل نماييد. 4-از تحويل وجه نقد يا چک به کارکنان يا ساير مراجعين در قبال پرداخت ماليات توسط ايشان ، خودداري نماييدوهمچنين در هر شرايط از تحويل وجه نقد وچک حامل به واحدهاي مالياتي جداّ خودداري گردد. 5- درصورت مشاهده ومواجهه با اين قبيل افراد مراتب را فورا به دفتر مرکزي حراست سازمان امورمالياتي کشور ويا با شماره تلفنهاي 3365253 و 3360076 دفتر حراست اين اداره کل تماس حاصل فرماييد.


افزايش ساعات کاري در ادارات امور مالياتي استان خوزستان اعلام شد

دکتر محسن کاویانی؛ مدیر کل تمور مالیاتی استان خوزستانمدير کل امورمالياتي خوزستان گفت: بمنظور ارائه خدمات مطلوب به موديان محترم مالياتي در انجام تکاليف قانوني خصوصا دريافت کد رهگيري اظهارنامه مالياتي الکترونيکي کليه فعالان اقتصادي جهت عملکرد سال 1392و پاسخگويي لازم به آنان ، از تاريخ شنبه 21/4/1393 لغايت چهارشنبه 25/4/1393 از ساعت 7:30 صبح لغايت 18 و در روزهاي پنجشنبه وجمعه 26 و27 تيرماه سالجاري از ساعت 8 صبح لغايت 16 آماده پاسخگويي و راهنمايي موديان محترم مالياتي خواهند بود.

دکتر محسن کاوياني افزود: با اجراي مطلوب قوانين مالياتي و تحقق اهداف عاليه سازمان امور مالياتي كشور مي توان نقش مؤثر ماليات را در راستاي دستيابي به اقتصادي سالم و پايدار در كشور ما معتقديم با بهبود مستمر در روش هاي اجرايي و نيز توسعه فرهنگ مالياتي که با تكيه بر اصل مؤدي مداري است مي توانيم رشد و بالندگي استان را در مسير توسعه خدمات اجتماعي که نهايتا عدالت مالياتي را شامل ميشود نشان داد.

 وي در خصوص جايگاه ماليات بر ارزش افزوده در نظام مالياتي نيز بیان داشت: از تاريخ 1/7/1387 اين قانون بتصويب رسيد و در کل کشور اجراء گرديد و به عنوان يک قانون بسيار اساسي در زمينه شفاف سازي مبادلات تجاري و اقتصادي ، يک عامل اساسي و تاثير گذار و زمينه ساز عدالت اقتصادي گرديده است.

 مدیر کل امورمالیاتی استان خوزستان با بيان اينکه در سه ماهه نخست امسال بيش از 120 ميليارد تومان عوارض اخذ گرديده است اظهار داشت: اين مبلغ به شهرداري هاي استان تحويل شده است و همشهريان محترم بدانند طرحهاي عمراني در حال اجراء استان از محل همين عوارض ها انجام مي شود.

 کاویانی در پايان نيز از کليه فعالان اقتصادي درخواست نمود: اظهارنامه مالياتي الکترونيکي خود را تنظيم، تکميل و ارسال نماييد وحتي بدون نياز و مراجعه به ادارات امور مالياتي در استان از طريق سامانه WWW.TAX.GOV.IR اظهارنامه مالياتي الکترونيکي خود را ارسال و ماليات مربوطه را نيز پرداخت نماييد.
:
:
:
آخرین اخبار