تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۶۷۱۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افزایش25درصدی نرخ تاکسی‌سرویس‌های اهواز
معاون بازرگاني داخلي سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: با توجه به تصويب و ابلاغ نرخ‌نامه جديد، ‌نرخ‌نامه خدمات تاكسي‌سرويس‌ها در اهواز 20 تا 25 درصد افزايش يافته و آن‌ها موظف به رعايت آن هستند.

ابوالقاسم كوره‌چيني اظهاركرد: ‌اين نرخ‌نامه ماه گذشته در كميسيون نظارت بر سازمان‌هاي صنفي تصويب و از تيرماه امسال به كليه آژانس‌هاي تلفني ابلاغ و لازم‌الاجرا شد.

وي افزود: براساس قانون نظام صنفي‌ها، كميسيون نظارت بالاترين مسوول رسيدگي به امور اصناف و سازمان‌هاي صنفي است.

كوره‌چيني تصريح‌كرد:‌ كارشناسان استانداري، نيروي انتظامي، اماكن، بهداشت و درمان، سازمان صنعت، اداره دارايي، استاندارد، تعزيرات حكومتي، انجمن حمايت از حقوق مصرف‌كنندگان و اتاق اصناف اعضاي اين كميسيون هستند.

وي عنوان‌كرد:‌ با توجه به اين‌كه قيمت بنزين دولتي از 400 تومان به 700 تومان و قيمت بنزين آزاد از ليتري 700 به ليتري 1000 تومان رسيد و اين‌كه تنها 30 درصد مصرف بنزين تاكسي سرويس‌ها از سهم دولتي و مابقي مربوط به بنزين آزاد است، تصميم به تغییر نرخ‌نامه با توجه به تغيير قيمت سوخت در اجراي فاز دوم هدفمندي گرفته شد.

كوره‌چيني گفت: براساس اين نرخ‌نامه 500 تومان به مسيرهاي داخلي، 1000 تومان به ساير مسيرها 1000 تومان به مبلغ مسيرهاي ساعتي اضافه شد.
:
:
:
آخرین اخبار