تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۶۷۱۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار ویژه آبادان :
ساختمان مجتمع آتش گرفته کادوس پایان کار ندارد
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان خواستار رسیدگی به وضعیت خسارت دیدگان آتش سوزی مجتمع تجاری کادوس چهار شد و گفت: متاسفانه این مجتمع با این حجم زیاد واحد تجاری سال‌ها است بدون داشتن پایان کار از شهرداری مشغول فعالیت است.

عزیزالله شهبازی صبح امروز با اشاره به تشکیل ستاد بحران در موضوع حادثه آتش سوزی در مجتمع یاد شده اظهار کرد: در این جلسه از نهادهای ذیربط خواسته شد تا هر چه سریع‌تر به وضعیت خسارت دیدگان این حادثه رسیدگی شود.

وی با انتقاد از نبود پایان کار این مجتمع افزود: چگونه ممکن است ساختمانی با این وسعت بدون پایان کار فعالیت خود را آغاز کرده باشد؟؟!!

وی با قدردانی از همکاری تمامی ارگان‌ها از جمله پالایشگاه، پتروشیمی، اداره بندر و دریانوردی و کمک رسانی و همراهی آتش نشانی خرمشهر و بندر امام در اطفای حریق اظهار کرد: انتظار می‌رود تا شهرداری آبادان هر چه سریع‌تر کمبود نیرو و فقدان امکانات فنی بخش آتش نشانی را بر طرف کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: به طور قطع در هفته جاری از نهادهای خدماتی شهرداری به منظور سنجش میزان آمادگی در مواجه با مواقع بحرانی و همچنین تجیهزات فنی بازدید می‌کنیم.

وی با بیان اینکه گفت‌وگوی من با برخی رسانه‌ها از باب احاله تقصیر یا مسبب وقوع حادثه به کسی یا دستگاه خاصی نبوده است گفت: به طور یقین چنانچه در جریان رسیدگی مشخص شود که دستگاه یا فردی در انجام وظایف خود اهمال یا تعلل کرده است با وی به طور قانونی برخورد خواهد شد.

وی از بررسی و رصد سانحه آتش سوزی توسط دادستان آبادان، پاکسازی وضعیت ظاهری محل حریق و معرفی صاحبان مغازه‌های خسارت دیده جهت دریافت وام و تأمین تجیهزات واحد آتش نشانی توسط شهرداری آبادان به عنوان برخی از مصوبات جلسه اضطراری ستاد بحران نام برد.

صبح روز گذشته مجتمع تجاری کادوس 4 آبادان واقع در خیابان امام خمینی (ته لنجی‌ها) به علت نامعلومی دچار حریق شد که به طور 100 در صد آسیب دید، در این مجتمع بیش از 142 واحد تجاری فعالیت داشتند.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
0
0
شهرداری کجا تشریف داشتند تا حالا؟؟؟ کی میخواد یقه مسئولین رو بگیره؟ زندگی مردم دود شد رفت اسمون شاید اهشون اون بالا بگیره
:
:
:
آخرین اخبار