تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۶۷۱۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در تماس تلفنی با مشعل و رمضان عبدالله؛
سیدحسن نصرالله: در کنار مقاومت در غزه می‌ایستیم
دبیرکل حزب الله لبنان یکشنبه شب تماس تلفنی با رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و همچنین دبیرکل جنبش جهاد اسلامی برقرار ساخته و از پایداری و استقامت حامیان مقاومت و نوآوری‌های آن‌ها در عرصه میدانی و صبر بسیار مردم مظلوم غزه که از مقاومت در گزینه‌ها و شروط آن حمایت می‌کنند، قدردانی کرد.

به نقل از سایت شبکه المنار لبنان، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در تماسی تلفنی با خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که حزب الله و مقاومت لبنان در ظاهر و باطن و در اراده و در امید و سرنوشت در کنار انتفاضه و مقاومت مردم فلسطین می‌ایستد و همچنین از موضع و شروط مقاومت فلسطین برای پایان دادن به این درگیری‌ها حمایت می‌کند.

خالد مشعل نیز در این تماس تلفنی اعلام کرد که نسبت به توانایی مقاومت برای پایداری و دستیابی به پیروزی دومی در ژوئیه اطمینان کامل و مطلق دارد.

در همین حال دبیرکل حزب الله لبنان تماسی تلفنی با رمضان عبدالله شلح، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی برقرار ساخته و در این تماس در خصوص اوضاع میدانی و تحولات سیاسی و تحرکات دیپلماتیک کند و شکست خورده اسرائیل و در مقابل پایبندی و وحدت تمامی گروه‌های مقاومت در این مقابله سرنوشت ساز بحث و گفت‌وگو کرد.

دو طرف تاکید کردند که اگر دولت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این تجاوزات خود از حمایت‌های بین المللی و دولتی برخوردار است مقاومت در غزه قدرتمندترین حمایت و خاستگاه مردمی را در اختیار دارد.

سید حسن نصرالله در این تماس تاکید کرد که حزب الله و مقاومت اسلامی در لبنان در کنار مقاومت در غزه می‌ایستد و با آن اعلام همبستگی کرده و آن را تایید می‌کند و آماده است تا با اعضای مقاومت در غزه همکاری‌های لازم را به عمل آورد تا به اهدافشان جامه عمل پوشانده و طرح‌های دشمن را خنثی کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار