تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۶۷۲۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس:
ورزشگاه مسجدسلیمان به بهره‌برداری می‌رسد
نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزشگاه شهید بهنام محمدی راد مسجدسلیمان تا پایان هفته جاری به بهره برداری می‌رسد.

اسماعیل جلیلی اظهار کرد: ورزشگاه شهید بهنام محمدی راد مسجدسلیمان تا پایان هفته جاری آماده می‌شود.

وی افزود: هم اکنون در حال تکمیل شدن پروژه بازساری ورزشگاه شهید بهنام محمدی راد مسجدسلیمان هستیم که تا پایان هفته جاری به بهره برداری برسد.

ﻋﻀﻮ ﮐﻤﯿﺴﯿﻮﻥ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ، ﺑﻮﺩﺟﻪ ﻭ ﻣﺤﺎﺳﺒﺎﺕ ﻣﺠﻠﺲ ﺷﻮﺭﺍﯼ ﺍﺳﻼﻣﯽ تصریح کرد: تمام نیازهایی که سازمان لیگ داشت مرتفع شده است و از روز جمعه سوم مرداد ماه ورزشگاه شهید بهنام محمدی راد مسجدسلیمان باز خواهد بود.

وی بیان کرد: وقتی که ورزشگاه شهید بهنام محمدی راد مسجدسلیمان به بهره برداری رسید کارشناسناسان سازمان لیگ بر‌تر نیز در این ورزشگاه حضور می‌یابند و کار آن نهایی خواهد شد.

جلیلی در ادامه با اشاره به برخی ایرادات گرفته شده از این ورزشگاه عنوان کرد: ایرادات وی آی پی ورزشگاه شهید بهنام محمدی راد مسجدسلیمان برطرف شد.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: جایگاه تماشاچیان ورزشگاه شهید بهنام محمدی راد مسجدسلیمان نیز آماده است و بر ظرفیت آن نیز افزوده شد.

وی با بیان اینکه نور ورزشگاه شهید بهنام محمدی راد مسجدسلیمان نیز تامین شده است، افزود: از این هفته درب ورزشگاه به روی مردم شهرستان مسجدسلیمان به ویژه جوانان باز خواهد بود.

جلیلی تاکید کرد: هیچ مشکلی برای برگزار شدن مسابقات فوتبال لیگ بر‌تر در ورزشگاه شهید بهنام محمدی راد مسجدسلیمان وجود ندارد.

تیم نفت مسجدسلیمان در رقابت‌های جام آزادگان با 43 امتیاز توانست پس از تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال خوزستان به عنوان سومین تیم خوزستانی در فصل چهاردهم رقابت‌های لیگ بر‌تر حضور یابد.

در فصل گذشته بهروز مکوندی مربی تیم فوتبال نفت شهرستان مسجدسلیمان بود که توانست این تیم را با تلاش خود به لیگ بر‌تر برساند.

تیم نفت مسجدسلیمان با کسب پیروزی یک بر صفر مقابل آلومینیوم هرمزگان بصورت مستقیم و بدون حرف و حدیث به لیگ بر‌تر صعود کرد، در این مسابقه، حکیم نصاری بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان در دقیقه 31 تنها گل مسجدسلیمانی‌ها را وارد دروازه حریف کرد.

تیم نفت مسجدسلیمان در رقابت‌های لیگ آزادگان 31 گل را وارد دروازه‌های حریف کرد و 22 گل نیز رقیبان خود خورد و با تفاضل گل 12+ توانست به لیگ بر‌تر راه پیدا کند.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کاظمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
0
0
31-12=20مجید جان چارعمل اصلی را دقت کن
:
:
:
آخرین اخبار