تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۶۷۲۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خبر داد :
8 هزارمیلیارد برای توسعه مکانیزاسیون‌کشاورزی
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی از اختصاص هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی به توسعه مکانیزاسیون بخش کشاورزی کشور خبر داد.

عباس پاپی‌زاده روز سه‌شنبه افزود: با تلاش مجلس شورای اسلامی در یک سال گذشته درآمد صندوق توسعه ملی فقط به بخش کشاورزی اختصاص یافته که اقدامی تاریخی در راستای توسعه این بخش مولد به شمار می رود.

وی گفت: از محل درآمد صندوق توسعه ملی، در یک سال گذشته در دو مرحله تسهیلات کشاورزی به توسعه مکانیزاسیون کشاورزی کشور اختصاص یافت که در مرحله نخست هفت هزار و 500 میلیارد ریال به کشاورزان متقاضی پرداخت شد.

پاپی‌زاده افزود: در مرحله دوم نیز در هفته گذشته هشت هزار میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی به توسعه مکانیزاسیون و خرید ابزار آلات کشاورزی تخصیص یافت.

وی گفت: کشاورزان متقاضی دریافت این تسهیلات می توانند با 20 درصد سهم آورده از 80 درصد تسهیلات کم بهره برای خرید ماشین آلات کشاورزی بهره مند شوند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی افزود: با پرداخت این تسهیلات که در 20 سال گذشته بی سابقه بوده شاهد تحول بزرگی در بخش کشاورزی و نوسازی ماشین آلات کشاورزی خواهیم بود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار