تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۶۷۲۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر:
موتورسوارانی که قانون را رعایت کنند توقیف نمی‌شوند
فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر گفت: موتورسوارانی که قانون را رعایت کنند و پشت چراغ قرمز توقف کنند، توقیف نخواهند شد.

بهروز حسنوند امروز در حاشیه جشن گلریزان که در هتل جهانگردی شوشتر برگزار شده بود اظهار کرد: موتورسوارانی که پشت چراغ قرمز توقف کنند توقیف نمی‌شوند.

وی در ادامه افزود: با توجه به شکایت‌های متعدد مردمی در سامانه 197 پلیس به تمام واحدهای انتظامی شوشتر ابلاغ شده از توقیف موتورسوارانی که به قانون احترام گذاشته و پشت چراغ قرمز توقف کنند خودداری شود.

فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر خاطرنشان کرد: از این پس موتورسواران می‌توانند با خیال آسوده در پشت چراغ قرمز چهارراه‌ها توقف کرده و نگرانی از بابت توقیف موتورسیکلت توسط پلیس راهور و یا دیگر واحدهای انتظامی نداشته باشند.

وی تصریح کرد: برای پلیس احترام و عمل به قانون توسط شهروندان در اولویت قرار دارد و نباید موتورسوارانی که پشت چراغ قرمز در چهارراه‌ها توقف کنند توقیف کرد.

حسنوند ادامه داد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضامن سلامتی رانندگان است و به موتورسواران توصیه می‌کنیم برای حفظ سلامتی خود حتما در هنگام رانندگی از کلاه ایمنی استفاده کنند.

وی عنوان داشت: موتورسواران می‌بایست دارای گواهینامه موتورسیکلت و بیمه نامه باشند و حتما به همراه خود مدارک موتورسیکلت را داشته باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر در ادامه اظهار کرد: با رعایت قوانین رانندگی و سرعت مطمئنه می‌توان از حوادث جرحی و فوتی جلوگیری کرد لذا از موتورسواران انتظار می‌رود قوانین رانندگی را رعایت کنند تا دچار سانحه نشوند.

وی گفت: موتورسوارانی که فاقد گواهینامه موتورسیکلت هستند باید برای گرفتن گواهینامه موتورسیکلت به آموزشگاه رانندگی موتورسیکلت که در ابتدای جاده شوش‌تر - مسجدسلیمان واقع شده مراجعه و اقدام به گرفتن گواهینامه موتورسیکلت کنند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شوشتر
:
:
:
آخرین اخبار