تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۶۷۲۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شادگان:
راهپیمایی روز قدس روز فریاد حق‌طلبانه مردم غزه است
فرماندار شهرستان شادگان گفت: شرکت باشکوه در راهپیمایی روز قدس امسال ندای حق‌طلبانه مردم مظلوم غزه را به گوش جهانیان خواهد رساند.

عبدالزهرا سنواتی امروز اظهار کرد: امروزه جنایت صهیونیست‌های غاصب با کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان دل هر انسان را به درد می‌آورد و متأسفانه این جنایات با سکوت جوامع به اصطلاح مدافع حقوق بشر مواجه شده است.

وی به مصادف شدن روز جهانی قدس امسال با کشتار بی‌رحمانه مردم فلسطین اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) با نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به نام روز جهانی قدس که نشان از اندیشه و تأمل حکیمانه و دوراندیش آن حضرت برای حمایت از حقوق و دفاع از مظلومیت مردم مظلوم فلسطین و مستضعفان جهان دارد، وظیفه مسلمانان را در قبال مسئله فلسطین مشخص کرده است.

فرماندار شادگان از تشکیل جلسات هماهنگی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمائی روز جهانی قدس در شادگان خبر داد و افزود: روز قدس حمایت از حقوق و دفاع از مظلومیت مردم ستمدیده فلسطین و مستضعفان جهان است که برای خاموش کردن آتش عالم‌گیر صهیونیسم و حمایت از ندای حق‌طلبانه مردم فلسطین، جهانی شده است.

وی یادآور شد: راهپیمایی روز قدس امسال در این شهرستان بعد از نماز جمعه این هفته با تجمع در مقابل مسجد حضرت امیر (ع) شادگان آغاز و در میدان امام خمینی (ره) به پایان خواهد رسید.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار