تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۶۷۲۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اطلاعیه هلال‌احمرخوزستان برای جمع‌آوری‌ وجوه نقدی جهت کمک به مردم فلسطین
جمعیت هلال احمر خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای آمادگی را خود برای جمع آوری کمک‌های نقدی ملت شریف و نوع‌دوست خوزستانی جهت مردم نیازمند کشور فلسطین اعلام کرد.

در اطلاعیه شماره یک این جمعیت آمده است:

"در پی کشتار مظلومانه مردم بی‌دفاع فلسطین از سوی رژیم اشغالگر قدس، جمعیت هلال احمر به تاسی از مولای متقیان حضرت علی (ع) در دستگیری از نیازمندان و یتیمان و با ایمان به اصول هفت‌گانه جمعیت‌های ملی که همانا تسکین آلام بشری و کمک به هم‌نوع سرلوحه آن است، آمادگی خود را جهت جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم نوع‌دوست خوزستان اعلام می‌دارد.

مردم نیکوکار و روزه‌دار کشورمان می‌توانند کمک‌های ریالی خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر نزد بانک‌های ملی، رفاه، ملت، مسکن‏، صادرات، دی، تجارت و سپه، و کمک‌های ارزی را به شماره حساب‌های ۹۹۹۹۹۹ ارزی یورو نزد بانک ملت شعبه هجرت و ۷۰۲۰۷۰ ارزی دلار بانک ملی واریز کرده و از اجر معنوی این عمل خیر بهره‌مند شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان نیز گفت: سکوت مجامع بین‌المللی در خصوص کشتار مردم مظلوم غزه جای بسی تاسف دارد.

دکتر علی خدادادی ادامه داد: سکوت مجامع بین‌المللی در خصوص کشتار مردم مظلوم غزه و فعالیت‌های ضد بشری رژیم صهیونیستی جای بسی تاسف دارد و امیدواریم که شرایط مناسب جهت اعزام نیرو و ارسال محموله‌های امدادی برای این انسان‌های پر درد و مظلوم از طریق مجامع بین المللی فراهم شود.

وی افزود: اسراییل از فرصت‌های به‌وجود آمده در تحولات عراق استفاده کرده تا بتواند اهداف غیرانسانی خود را که تسلط کامل بر فلسطین است، محقق کند.

رییس کارگروه امداد و نجات مدیریت بحران خوزستان تصریح کرد: امروز رژیم صهیونیستی با توجه به شرایط جدید محور مقاومت در منطقه مأیوس شده، لذا با تشکیل گروه‌های تروریستی، سعی دارد کشورهای حامی فلسطین را به درگیری‌های داخلی مشغول نموده تا از این طریق، اهداف غیر انسانی خود را اجرا کنند.

خدادادی ادامه داد: حضور باشکوه مسوولان در کنار مردم علاوه بر ایجاد دلگرمی در جهان اسلام، باعث تسکین آلام مردم مظلوم فلسطین می‌شود و حضور پرشور مردم در راهپيمايي روز قدس مهر تاييدي بر وفاق ملی ملت ایران در حمایت از مظلومیتی است که سال‌هاست جامعه بین الملل از آن رنج می‌برد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اينكه روز قدس يك نماد اسلامي است، تصریح کرد: این روز می‌تواند به نمادی بین‌المللی برای مقابله با فعالیت‌های ضدبشری تبدیل شود و مردم هميشه در صحنه و آگاه ايران اسلامي با شركت در راهپيمايي روز قدس پرشورتر از سال‌های قبل همراهي خود را با مردم فلسطين مظلوم به نمايش مي‌گذارند.

وی اظهار کرد: با توجه به اينكه در ماه مبارك رمضان بسياري از مناطق غزه توسط رژيم غاصب به خاك و خون كشيده شده است، به همين منظور اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس امسال بیشتر احساس می‌شود.

خدادادی ابراز امیدواری کرد که همه مردم مومن در صف‌های یکپارچه واحد بار دیگر در آخرین جمعه ماه مبارك رمضان به صحنه بیایند و از مردم فلسطین دفاع و در صورت تمایل، می‌توانند از طریق حساب‌های ارزی و ریالی اعلام شده توسط جمعیت هلال احمر وجوه نقدی خود را جهت کمک به مردم فلسطین واریز کنند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
جمیله سجادی نیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
0
0
اگر شماره سیبا برای کمک ها در نظر گرفته شود بسیار راحتر است و از طریق همراه بانک میتوان به راحتی پرداخت کرد
:
:
:
آخرین اخبار