تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۶۷۲۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار هندیجان:
سرمایه‌گذاری و اشتغال با شعار محقق نمی‌شود
فرماندار شهرستان هندیجان گفت: مدیران اجرایی شهرستان و بانک‌ها برای اشتغال‌زایی جوانان هندیجانی تلاش کنند.

احمد جعفری‌نسب عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان اظهار کرد: عدم همکاری و نبود امکانات در هندیجان باعث ایجاد مشکلاتی شده که می‌توان با چند طرح که قابلیت اجرا در شهرستان را دارند به برخی مشکلات اشتغال پایان داد.

وی با تأکید بر اینکه هر طرحی که اجرا می‌شود باید ابتدا به مردم اطلاع‌رسانی شود، افزود: مدیران اجرایی در بخش صنعت، کشاورزی، دامپروری و شیلات و همچنین بانک‌ها با سرمایه‌گذاران واقعی برای ایجاد اشتغال همکاری داشته باشند و برای آن وقت بگذارند و افراد مستعد کار را شناسایی کرده و برای تسهیل امور نهایت تلاش خود را به کار ببرند.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان هندیجان عنوان کرد: سرمایه‌گذاری و اشتغال با شعار محقق نمی‌شود و متأسفانه افرادی با دید بسته زحمات مردم را هدر می‌دهند و با وجود که سرمایه‌گذار آمده و هزینه‌های هنگفتی را صرف کار کرده اما در نهایت مجوزی برای کارش داده نمی‌شود.

جعفری‌نسب ادامه داد: یکی از مستعدترین بخش اشتغال‌زایی در هندیجان پرورش ماهی و میگو است که به دلیل برخی سهل‌انگاری‌ها مجوزی برای این طرح صادر نمی‌شود و این موضوع مردم و سرمایه‌گذاران را ناامید کرده و آنها را فراری می‌دهد.

وی همچنین از غیبت برخی مسئولان در جلسات فرمانداری انتقاد کرد و گفت: غیبت مسئولان در جلسات فرمانداری بی‌احترامی به همه است و چندین بار تذکر داده‌ایم اما متأسفانه این مسئله همچنان تکرار می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار