تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۶۷۲۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیمشک:
روزقدس فرصتی‌برای‌دفاع از مردم‌فلسطین است
فرماندار اندیمشک گفت: روز قدس فرصتی برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و دفاع از ارزش های والای انسانی است.

حمیدرضا گودرزی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: حضور گسترده مردم ایران اسلامی و مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس علاوه بر نمایشی از وحدت مسلمانان ، اعلام حمایت عملی از انسانیت و حقوق مردم مظلوم غزه در شرایط بحرانی است.

وی گفت: مسلمانان جهان در روز قدس با راهپیمایی گسترده و پر صلابت، خشم و انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی به نمایش می گذارند.

گودرزی روز قدس را روز وحدت مسلمانان دانست و افزود: جمعه آخر ماه مبارک رمضان باید صحنه حضور حماسی مسلمانان روزه دار و خداجو برای دفاع از اسلام باشد.

وی افزود: مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان اندیمشک همگام با سایر مسلمانان جهان به ندای امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و با شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس ندای حق طلبی سر خواهند داد.

راهپیمایی روز قدس در شهر اندیمشک ساعت 11 صبح روز جمعه از میدان امام (ره) این شهر آغاز می شود.

در شهر حسینیه مرکز بخش الوار گرمسیری نیز راهپیمایی روز قدس ساعت 10 صبح از مسجد امام حسین (ع) به سمت ساختمان بخشداری برگزار می شود.

در آستانه روز جهانی قدس ، تشکل ها ، گروه ها و نهادهای مختلف شهرستان اندیمشک ضمن اعلام آمادگی برای حضور در این راهپیمایی و حمایت از مردم مظلوم غزه ، مردم این شهرستان را به حضور گسترده در این راهپیمایی فراخواندند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار