تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۶۷۳۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آثار هنرمندان کشورهای اسلامی خلیج فارس در حوزه هنری خوزستان ذخیره شد
آثارهنری ایجاد شده هنرمندان کشورهای اسلامی خلیج فارس در گنجینه حوزه هنری خوزستان ذخیره شد
سرپرست حوزه هنری خوزستان گفت: آثارهنری ایجاد شده هنرمندان کشورهای اسلامی خلیج فارس در گنجینه حوزه هنری خوزستان ذخیره شد.

محمود نادری چهارشنبه اظهار داشت : برای چهارمین سال متوالی در شب قدر امسال کارگاه تجسمی شب قدر با حضور سفرای فرهنگی کشورهای خلیج فارس و همچنین سرکنسول عراق برگزارشد.

وی بیان داشت: در این کارگاه 10 هنرمند نقاش و پنج هنرمند خوشنویس حضور داشتند و هنرمندانی از استان های کشور نیز در این کارگاه حضور یافتند.

نادری در ادامه افزود: موضوعات ایجاد این آثار هنری در مورد شب قدر و ضربت خوردن حضرت علی (ع) بوده است و این آثار برای نمایش عموم به نمایش گذاشته نشد .

سرپرست حوزه هنری خوزستان تصریح کرد: قرار بود امسال این کارگاه هنرهای تجسمی در شهر نجف اشرف برگزار شود اما به دلیل شرایط خاصی که در کشور عراق بوده، این فضا فراهم نشد.

وی با ابراز امیدواری از تداوم این گونه حرکت ها افزود: هرسال هنرمندان از تمام شهرهای استان، تقاضای بیشتری برای سال آینده دارند و تمایل دارند که در این رویدادفرهنگی شرکت کنند .

سرپرست حوزه هنری خوزستان بیان داشت : زمینه برای شرکت هنرمندان کشورهای عراق، کویت و عمان فراهم شده بود که امسال به کارگاه نرسیدند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار