تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۶۷۳۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی: 90 درصد بازیکنانی را که می‌خواستیم جذب کردیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال‌خوزستان با بیان این‌که تقریبا 90 درصد بازیکنانی را که می خواستم، جذب کردیم، گفت: تیم ما نسبت به سال گذشته چهار پنج سال جوانتر شده است.

عبدالله ویسی اظهار کرد: اردوی ترکیه خیلی خوب و مفید بود و از نظر کیفی و کمی بسیار به درد ما خورد. این اردو از نظر امکانات و شرایط آب و هوایی نیز خوب بود.

وی بیان کرد: ما در این اردو بازی های تدارکاتی خیلی خوبی با سه تیم انجام دادیم. اولین دیدار ما با تیم گلوریا رومانی بود که بازی خیلی خوب و فیزیکی‌ای بود و در این دیدار از نظر فیزیکی تیم مان را ارزیابی کردیم. این بازی در نهایت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: در دومین بازی هم به مصاف العرابی عربستان رفتیم که بازی سنگین و خوبی بود و در این مسابقه پیروز شدیم. در این دیدار کارهای تاکتیکی مان را مرور کردیم. در بازی سوم نیز با قهرمان الجزایر روبه‌رو شدیم که بازی بسیار سختی بود و به تساوی رسیدیم. در کل دیدارهای خوبی در این اردو انجام دادیم که از آن‌ها رضایت دارم.

وی خاطر نشان کرد: تمام تیم ها بازی‌های دوستانه ای برای حضور در لیگ برتر انجام می دهند تا به آن چه که مدنظرشان است، دست پیدا کنند؛ ما هم از این قاعده مستثنی نبودیم. به نظرم با این دیدارها تقریبا به هماهنگی لازم رسیده ایم.

باتوجه به پایان یافتن فصل نقل و انتقالات، ویسی درباره رضایتش از بازیکنان جذب شده گفت: تقریبا 90 درصد بازیکنانی که می خواستم را جذب کردیم که این خوب است. تیم ما نسبت به سال گذشته چهار پنج سال جوانتر شده است که این موضوع بسیار خوب است و شاید جوانترین تیم لیگ باشیم. در کل راضی هستیم.

وی بیان کرد: به هر حال امسال تعدادی بازیکن جذب کردیم که انتظار نداشتیم خوب باشند ولی عالی کار می کنند و از بازی آن‌ها لذت می بریم. بازیکنانی هم داریم که در حدی کار می کنند که انتظار داشتیم و بازیکنانی هم داریم که انتظارمان از آن‌ها بیشتر بوده است ولی تاکنون به این صورت نبوده اند که با آن‌ها صحبت کرده ایم و احتمالا در آینده بهتر خواهند شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان همچنین درباره سه بازیکن خارجی تیمش عنوان کرد: لامین و دیاکیته در اردوی ترکیه همراه با تیم نبودند، چرا که ویزا نداشتند و فقط کولی‌بالی همراه ما بود. دیاکیته و لامین در دیدار تدارکاتی که در کرج با سایپا داشتیم حضور داشتند و خوب و راضی‌کننده بودند.

وی با اشاره به اولین دیدار تیمش در لیگ برتر کشور برابر گسترش فولاد تبریز، خاطر نشان کرد: در اولین بازی میزبان گسترش هستیم که این بسیار خوب است. دوست داشتیم در هفته‌های ابتدایی به تیم های استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان بخوریم که به همین صورت هم شد و در هفته دوم میهمان استقلال تهران هستیم.

ویسی در ادامه گفت: تیم تا امروز (چهارشنبه) استراحت می کند و تمرینات مان از فردا در اهواز پیگیری می شود. روز جمعه (سوم مردادماه) نیز در دیداری تدارکاتی با تیم نفت‌مسجدسلیمان بازی خواهیم کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار